MÓN LOCAL

L'Ajuntament de Sitges estrena la signatura electrònica de documents

El nou sistema evita el trasllat d'expedients i la impressió de documents

per Redacció , 22 d'agost de 2018 a les 01:09 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 22 d'agost de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de Sitges s'ha dotat d'una aplicació informàtica per compartir documents de processos administratius entre els departaments municipals i signar-los electrònicament, en el marc de la implementació de l'administració electrònica de l'organització.

L'aplicació obre un nou canal entre els serveis que contribuirà a una comunicació molt més eficient i àgil, així com evitar el trasllat d'expedients i la impressió dels documents.


Paral·lelament, l'Ajuntament desenvolupa actualment altres aplicacions, com el portal de la transparència, el gestor d'expedients, la seu electrònica o la futura web municipal.

El procés d'implementació es va iniciar al 2016 amb la intenció d'oferir als ciutadans un accés als serveis públics 24 hores al dia durant els set dies de la setmana i fer tràmits més senzills, ràpids i sense la necessitat de desplaçar-se. Projectes com la facturació digital o la certificació la T-CAT ja estan implementats.

 

Participació