COMUNICACIÓ

El Sitges Next presentarà les innovacions tecnològiques en la publicitat

Una de les conferències anirà a càrrec de Gema Nuñez, consultora d’Agències Creatives de Google | El festival sitgetà vol ser una referència en l'àmbit de la comunicació

per Redacció , 19 de març de 2016 a les 10:00 |
El Sitges es vol consolidar com a punt de trobada pels professionals de la comunicació i publicitat | Sitges Next
Aquesta informació es va publicar originalment el 19 de març de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

El Sitges Next, festival d’innovació en comunicació i new media, va desvetllant poc a poc els noms dels conferenciants que exposaran a Sitges, el cap de setmana del 29 i 30 d’abril, les darreres tendències del sector. La ponència Innovació al servei de la creativitat tindrà com a protagonista Google, com una de les empreses líders internacionalment gràcies a la seva constant innovació. Gema Núñez, consultora d’Agències Creatives de Google, presentarà les innovacions tecnològiques de l'empresa al servei de la creativitat publicitària. 

La part més artística de la comunicació, també té lloc en aquesta segona edició amb la conferència Quan l'art i la innovació es fusionen, que oferirà l'estudi EspadaySantacruz, proposa una sessió molt dinàmica on un dels seus creadors, Juan Santa-Cruz, mostrarà alguns dels seus projectes més notoris, el seu procés creatiu i posada en escena, fruit d'una contínua investigació sobre la tecnologia digital i l’storytelling.

Altres tendències del món de la comunicació com el pneuromàrqueting, també disposaran d’espais propis a Sitges Next 2016 amb la presència d’experts de reconeguda trajectòria, que l’organització anunciarà en els propers dies.

 

Participació