COMUNICACIÓ

El Big Data i l’ètica en la publicitat seran els protagonistes del Sitges Next

La segona edició d'aquest festival de comunicació se celebrarà el cap de setmana del 29 i el 30 d'abril | La programació ha anat a càrrec de l’equip de "Generació Digital", l’espai de tecnologia, oci i cultura digital de TV3

per Redacció , 14 de març de 2016 a les 10:33 |
El Sitges Next vol ser una cita de referència en l'àmbit de la comunicació | Ajuntament de Sitges
Aquesta informació es va publicar originalment el 14 de març de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

A mesura que s’acosta la segona edició del Sitges Next, el cap de setmana del 29 i 30 d’abril, l’organització va desvetllant alguns dels noms que s’acostaran a Sitges per exposar les darreres tendències en l’àmbit de la comunicació. 

Juan de Dios Llamas, director d’intel·ligència digital de l’agència JWT, protagonitzarà la ponència “Com sobreviure al Big Data”. Més enllà dels aspectes teòrics, Llamas analitzarà en temps real alguns aspectes del festival sitgetà per exemplificar les seves explicacions. 

El segon avanç de la programació és el taller “L’ètica com a avantatge competitiu en la publicitat”, a càrrec de Gem Romero. El director de planificació de l’agència LOLA MullenLowe, tractarà la realització d’una estratègia de marca a partir de valors ètics i socials. 

Enguany, el programa de conferències i activitats del Sitges Next ha estat dissenyat per l’equip de Generació Digital, espai de tecnologia i cultura digital de TV3. 

 

Participació