Ral·li

Més de 200 vehicles participaran a la 60ena edició del Ral·li Internacional de Cotxes d'Època Barcelona - Sitges

La cursa se celebrarà el diumenge 4 de març i entre altres comptarà amb la participació d'un Vauxhall Tourreu de l'any 1904

per Aleix Ramirez , Barcelona, 22 de febrer de 2018 a les 13:00 |
Un cotxe antic al Cap de la Vila | Ajuntament de Sitges
Aquesta informació es va publicar originalment el 22 de febrer de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El proper diumenge 4 de març, més d’un centenar de vehicles prendran la sortida de la 60ena edició del Ral·li Internacional de Cotxes d’Època Barcelona – Sitges, que enguany comptarà amb un Vauxhall Tourreu de l’any 1904 com el cotxe més antic. La llista es completa amb 85 cotxes fabricats fins l’any 1928 (13 francesos, 4 italians, 1 austríac i 1 britànic) i 18 motos construïdes fins a 1938. També cal afegir un Fiat 509, de 1929 i un Hispano Suiza, de 1930, que participaran fora de concurs.

“No es tracta de veure el cotxe més ràpid, sinó el que es troba en millor estat de conservació”, apunta María Marín, presidenta de Foment de Sitges, entitat organitzadora de l’esdeveniment. El Ral•li manté el recorregut habitual d’altres edicions amb sortida a la plaça Sant Jaume de Barcelona cap a l’Hospitalet de Llobregat, Cornella de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà, Castelldefels, Costes del Garraf i arribada al Port d’Aiguadolç. Acte seguit, els cotxes passejaran pel centre de Sitges per posteriorment quedar exposats a la Fragata fins a les 17.30h del mateix diumenge.


Per l’Ajuntament de Sitges, el “Ral·li és el punt de trobada entre l’esport, la cultura i el turisme”, resumeix Aurora Carbonell, regidora de Turisme i Promoció Econòmica. Fins al dissabte 3 de març, el centre comercial l’Illa Diagonal acollirà una mostra de cotxes formada pels següents vehicles: Essex Super Six Doctor Coupé de 1929, un le Zebre Type C – Cabriolet de 1915, un Flanders 20 Twenty Roadster, un Ford Model T de 1926 i un Rolls – Royce Phantom de 1927.

 

Participació