COMUNICACIÓ

El Sitges Next vol ser un referent en innovació comunicativa

La segona edició del certamen, que se celebrarà els dies 29 i 30 d'abril al Casino Prado, vol detectar les futures tendències en l'àmbit de la comunicació

per Redacció , 2 de març de 2016 a les 10:38 |
Imatge d'una de les conferències de la primera edició del Sitges Next | Sitges Next
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 de març de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent són les principals categories en les quals s’organitzarà la segona edició del Sitges Next. El certamen, que se celebrarà els dies 29 i 30 d’abril al Casino Prado, es presenta amb l’eslògan Awarding the clichés of the future today.

Cadascuna de les categories està estructurada en diferents subcategories, cosa que permet segmentar el concurs en funció dels projectes presentats. El termini de presentació de les peces, s’obre el 8 de març i finalitza el 14 de març. Totes les campanyes es poden inscriure a través de la pàgina web del festival.

Els premis del Sitges Next pretenen convertir-se en una plataforma de presentació i exposició dels treballs més innovadors en l’àmbit de la comunicació. A més dels projectes que van a concurs, el festival ha programat un seguit d’activitats paral·leles amb ponències, workshops i altres sessions.

L’any passat, en la seva edició 0, el Sitges Next va comptar amb la presència de Jessica Walsh & Timothy Goodman, Digital Kitchen, Cocolab, Felipe Carvalho, Hungry Castle, Brosmind, Mucho i Mau Morgó, autor dels crèdits del Festival.

Aquesta cita està organitzada per l’Ajuntament de Sitges i rep el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, el Mobile World Capital, la Facultat de Comunicació Blanquerna i la Corporació Catalana de Mitjans.

 

Participació