TURISME

Sitges promociona la seva marca a FITUR

La Fira Internacional de turisme més important de l'estat espanyol obre portes aquest dimecres a Madrid i finalitzarà diumenge.

per Redacció , 17 de gener de 2018 a les 10:47 |
Interior de Fitur, al recinte firal de Madrid | Flickr
Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de gener de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Una delegació de l’Ajuntament de Sitges – formada per l’alcalde Miquel Forns i Aurora Carbonell, regidora de Turisme – visitarà Fitur, la Fira de Turisme Internacional de Madrid, que s’inaugura aquest dimecres a la capital de l’estat espanyol i s’allargarà fins el proper diumenge.
 
“L’objectiu principal és treballar per seguir posicionant Sitges no només a nivell de marca, sinó per trobar els millors aliats per vendre la destinació en els segments i plataformes més adequades”, expressa Carbonell.

 
Aquest any Sitges focalitza la promoció en una doble vessant. L’augment del nivell de l’oferta hotelera amb la nova gestió de l’hotel de l’Av. Sofia, el MIM, per part del grup Majèstic; l’obertura l’any passat de l’hotel Casa Vilella, al passeig Marítim, i l’obertura el proper 27 de gener del Me Sitges Terramar, l’antic hotel Terramar. Un altre element que també es promocionarà és el festival de música Jardins de Terramar.
 
Durant el saló es troben representants institucionals, empreses operadores, hotels, agències de viatges, consultories i experts en la gestió i desenvolupament turístic internacional. En total, Fitur registra 245.000 participants de 165 països diferents, 7.500 periodistes acreditats, 5.000 mitjans de comunicació, 136.000 professionals del sector i 110.000 persones de públic en general

 

Arxivat a:
Economia, turisme, FITUR
Participació