TURISME

La marca Sitges al mercat anglès i italià

Periodistes dels dos països han visitat el Festival de Cinema, els museus i les tradicions com la Festa de la Verema, entre d'altres

per Redacció , 19 d'octubre de 2017 a les 00:00 |
Imatge del passeig marítim de Sitges | Aleix Ramírez
Aquesta informació es va publicar originalment el 19 d'octubre de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El Cau Ferrat, el Sitges- Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, la Festa de la Verema i la gastronomia de la vila han estat alguns dels atractius principals que han pogut conèixer dos periodistes del diari The Sun al llarg de la seva estada a Sitges. The Sun és actualment el diari més llegit a Anglaterra

“El turista anglès és el primer que visita Sitges, per tant treballem amb diferents accions per tal de donar a conèixer l’oferta cultural i lúdica del municipi davant aquest sector”, afirma Aurora Carbonell, tinent d’alcalde i regidora de Turisme. En paral•lel a la visita dels periodistes, la regidoria s’ha reunit a Londres amb diferents agències de viatge per conèixer de primera mà la demanda del públic britànic; com és sol i platja i també la gastronomia.


De la mà de l’Agència Catalana de Turisme també han visitat Sitges 2 periodistes de la revista italiana GQ, especialitzada en producte luxe i premium. A Sitges van venir a conèixer l’encant de la destinació i l’oferta cultural i de shopping.

 

Arxivat a:
Economia, The Sun, Sitges, turisme
Participació