Aquesta informació es va publicar originalment el 16 de febrer de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El partit entre el Cubelles i la Múnia, corresponent al grup 12 de Tercera Catalana i disputat dissabte passat, es va haver de suspendre al descans per un robatori al vestuari de l’àrbitre.
Segons ha pogut saber
Nació Digital, el pressumpte autor del robatori es va fer passar per informador de la Federació Catalana de Futbol, figura que controla el correcte funcionament dels partits, i així accedir sense problemes a la zona de vestuaris per robar l’ordinador, el mòbil i la cartera del col·legiat durant la primera part.
Un cop s’arribava al temps de descans, l’àrbitre va suspendre el matx al veure que havien desaparegut els citats objectes del seu vestuari. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació.