Sant Cugat juga un paper clau en l'esperat
retorn d'Antònia Font. El grup mallorquí ha anunciat que l'
assaig general de la
nova gira tindrà lloc el proper 27 de maig al
Teatre-Auditori de la ciutat vallesana. Un
concert,
del qual s'estan sortejant un centenar d'entrades dobles, on es presentaran per primera vegada les cançons del nou disc "
Un minut estroboscòpica" que sortirà a la venda el 25 de març.
Després d'un silenci de vuit anys, el grup torna als escenaris el pròxim mes de juny amb dos concerts a Inca i a Barcelona, en el marc del Primavera Sound. A més, la capital catalana podrà escoltar-los, de nou, el 15 d'octubre al Palau Sant Jordi.
Així doncs, vuit anys després de separar-se, la banda formada per Joan Miquel Oliver, Pau Debon, Jaume Manresa, Joan Roca i Pere Debon torna a l'acció. Antònia Font es va dissoldre el 2013 després de setze anys en actiu i nou discs. El 2018 ja va fer una actuació excepcional per participar en el Concert per la Llibertat d'Expressió a Palma.