Concurs

Un hotel-restaurant de Sant Cugat defensa la cuina italiana al Joc de Cartes de TV3

Els propietaris de Torre Barcelona i el Lago di Garda no van ser capaços d'alçar-se amb la victòria

per Sergi Baixas, Sant Cugat del Vallès, Catalunya | 20 d'agost de 2021 a les 11:08 |
La Mercè i el Giorgio, propietaris de l'hotel Torre Barcelona i del restaurant Lago di Garda | TV3

La Little Italy de Sant Cugat fa acte de presència a TV3. El Giorgio i la Mercè, propietaris de l'hotel Torre Barcelona i del restaurant Lago di Garda -ubicats en una antiga casa modernista a la vila de Valldoreix- van participar ahir a la nit a l'últim programa d'estiu de Joc de Cartes. Sota la categoria, "el millor restaurant d'hotel amb encant de l'àrea de Barcelona", els santcugatencs van enfrontar-se a dos gegants hotelers del centre de la capital catalana, el Pulitzer i el Negresco Princess

Després de passar pels tres restaurants i valorar l'experiència en els tres hotels, en Giorgio i la Mercè no confiaven en la victòria. "Ens esperàvem les notes", confessen amb un justet 6,1. I és que el servei valldoreixenc va patir certs entrebancs: un pèl del cuiner en un plat, equivocacions a l'hora de servir la comanda, caigudes de copes a tocar de la taula... "Podem marxar abans de mirar (els punts). Hem de ser realistes", admetia el carismàtic matrimoni davant les càmeres sent conscients que estarien per sota de la resta. L'espai i el preu van rebre un 6 de mitjana, el servei un 5,5 i el menjar un apurat 5 mentre que la cuina suspenia amb un 4,5. 


No obstant això, tots dos van reivindicar que l'hotel Torre Barcelona "té més encant" i que "l'espai no s'ha entès" considerant que no havia quedat reflectit en les notes dels seus companys de programa. En aquest sentit, la Mercè va inclús afegir, dolguda, que als rivals els "faltava humilitat" i que "la vida ja els portarà a veure el què realment importa"; mentre que l'italià va esbitzar que al cap de cuina del Negresco, especialment contundent amb les crítiques contra el Lago de Garda, "li fotria un cop amb la crossa".

Per la seva banda, els representants del Pulitzer i Negresco van reconèixer que el restaurant estava "molt especialitzat en la pizza" -van valorar especialment l'originalitat de la "pizza tub"- però també van donar a entendre que la resta dels àpats van ser decebedors, que el servei "no va estar a l'altura" i que la cuina estava "bruta".


Així doncs, malgrat que el presentador Marc Ribas fos la nota discordant i els felicités per ser bandera d'"una cuina italiana com Déu mana", finalment la victòria se la va endur l'hotel Pulitzer com a referent d'una "proposta jove i professionalitzada" amb una nota total de 7,9; just per davant del Negresco Princess amb un 7,4.

Sigui com sigui, en Giorgio es va guanyar l'estima del públic a les xarxes socials que celebraven la personalitat de l'italià, les seves camises excèntriques de Versace i el rugit del seu Ferrari. El capítol va aconseguir una quota del 20,8% amb més de 365.000 d'espectadors.

 

 

Participació