22
d'abril
del
2021
Sant Cugat Comerç posa en marxa aquesta setmana la campanya "La Diada de Sant Jordi més dolça" amb la participació dels comerços associats. Es tracta d'una iniciativa que pretén solidaritzar-se amb el sector de la cultura, sobretot de les llibreries, molt afectades per la Covid-19.
Els comerços que hi participin obsequiaran una rosa de llaminadura a tots els clients que comprin. El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha destacat l'objectiu de la campanya de "posar en valor la importància que representen els clients respecte a tots els comerços de Sant Cugat Comerç", i ha afegit que "estem segurs que els santcugatencs i santcugatenques ompliran un cop més els comerços de la ciutat, tot seguint les mesures de seguretat i prevenció".
L'Associació recorda als clients passar la targeta de fidelització "Sant Cugat a la butxaca" que permetrà seguir acumulant punts durant la setmana i bescanviar-los pels premis que ofereixen cadascun dels establiments associats.
Els comerços que hi participin obsequiaran una rosa de llaminadura a tots els clients que comprin. El gerent de Sant Cugat Comerç, Jesús Carballo, ha destacat l'objectiu de la campanya de "posar en valor la importància que representen els clients respecte a tots els comerços de Sant Cugat Comerç", i ha afegit que "estem segurs que els santcugatencs i santcugatenques ompliran un cop més els comerços de la ciutat, tot seguint les mesures de seguretat i prevenció".
L'Associació recorda als clients passar la targeta de fidelització "Sant Cugat a la butxaca" que permetrà seguir acumulant punts durant la setmana i bescanviar-los pels premis que ofereixen cadascun dels establiments associats.