L'Ajuntament de Sant Cugat activa un servei d'assessorament per a entitats sense ànim de lucre

Es posa en marxa davant el gran nombre de consultes d'entitats que rep l'Oficina de Voluntariat sobre com fer gestions

Redacció
16 de febrer del 2021
L'Ajuntament de Sant Cugat ha posat en marxa un nou servei d'assessorament per a entitats sense ànim de lucre. Gestionat per l'Oficina de Voluntariat local, l'objectiu és donar suport a totes aquelles organitzacions que necessitin resoldre dubtes, ja siguin sobre qüestions jurídiques, econòmiques, laborals o de fiscalitat. Aquelles associacions que vulguin rebre orinetació només hauran d'omplir un formulari que rebrà resposta en un màxim de tres dies. 

La prestació, gratuïta i individualitzada s'inicia després del gran nombre de consultes que ha rebut l'Oficina de Voluntariat per part d'entitats que tenen dificultats per fer gestions o tràmits administratius. Podran accedir a aquest nou servei qualsevol entitat sense ànim de lucre que treballi en àmbits com els serveis socials, sanitaris, culturals, esportius, de cooperació o defensa del medi ambient entre d'altres.