18
de novembre
del
2020
Actualitzat
a les
15:55h
L'Ajuntament de Sant Cugat posa en marxa un nou servei d'acompanyament digital per a tota la ciutadania amb l'objectiu de salvar la bretxa digital en temps de pandèmia. Un programa dirigit principalment al col·lectiu de persones amb dificultats per accedir a dispositius electrònics i internet per manca de recursos, gent gran, persones migrades o joves, entre d'altres.
Un servei presencial que s'ofereix en el marc del reforç municipal de les polítiques socials i de la voluntat de garantir la igualtat d'oportunitats. Els tràmits i gestions es fan amb l’acompanyament i l’assessorament d’una persona professional integradora social, amb un ampli coneixement d’ajuts i subvencions i de la manera de vehicular les sol·licituds en funció del perfil de la persona usuària i que està en coordinació amb el Servei de Serveis Socials de l’Ajuntament.
Les principals funcions són: informar, assessorar i ajudar en la gestió de tràmits, formularis i gestions vàries relacionats amb ajuts per la Covid-19 o altres àmbits com (educació, treball, immigració...); assessorar i conformar itineraris d'orientació a les persones amb necessitats específiques o assegurar la comunicació fluida entre departaments i administracions.
L'atenció es farà a la Casa de Cultura, dilluns, dimecres i divendres de 9.15 h a 14.45 h i a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Vila, els dimarts i dijous de 16 a 19 h. Per accedir cal demanar cita prèvia per telèfon o whatsapp (689 20 40 73) dins del mateix horari assenyalat prèviament.
El servei presencial s’estrena donant suport a la tramitació dels ajuts socials a l’escolaritat, que es poden sol·licitar fins al 25 de novembre.
Un servei presencial que s'ofereix en el marc del reforç municipal de les polítiques socials i de la voluntat de garantir la igualtat d'oportunitats. Els tràmits i gestions es fan amb l’acompanyament i l’assessorament d’una persona professional integradora social, amb un ampli coneixement d’ajuts i subvencions i de la manera de vehicular les sol·licituds en funció del perfil de la persona usuària i que està en coordinació amb el Servei de Serveis Socials de l’Ajuntament.
Les principals funcions són: informar, assessorar i ajudar en la gestió de tràmits, formularis i gestions vàries relacionats amb ajuts per la Covid-19 o altres àmbits com (educació, treball, immigració...); assessorar i conformar itineraris d'orientació a les persones amb necessitats específiques o assegurar la comunicació fluida entre departaments i administracions.
L'atenció es farà a la Casa de Cultura, dilluns, dimecres i divendres de 9.15 h a 14.45 h i a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Vila, els dimarts i dijous de 16 a 19 h. Per accedir cal demanar cita prèvia per telèfon o whatsapp (689 20 40 73) dins del mateix horari assenyalat prèviament.
El servei presencial s’estrena donant suport a la tramitació dels ajuts socials a l’escolaritat, que es poden sol·licitar fins al 25 de novembre.