La jove terrassenca obre els ulls per primera vegada un mes després de l'accident

La setmana vinent se sotmetrà a una nova cirurgia

La Marta obrint els ulls per primera vegada després de l'accident.
La Marta obrint els ulls per primera vegada després de l'accident. | Cedida
13 de juliol del 2020
Actualitzat a la 13:15h
Aquest dissabte 11 de juliol va fer un mes del tràgic accident que va patir la Marta, una jove terrassenca de 24 anys que viu als Estats Units i que es va cremar els ulls mentre feia sabó casolà a casa seva. Ara, un mes després la Marta està a casa però segueix amb visites constants i diverses cirurgies amb els especialistes per intentar salvar-li els ulls. 

En un post al seu Instagram, on va explicant com se sent i la seva evolució mèdica i anímica, la Marta ha penjat una foto on per primera vegada en un mes, se la veu amb els ulls una mica oberts. Explica que la fotografia és del 4 de juliol i que va obrir-los de manera "voluntària". També explica que encara no hi veu però que tant ella com el seu marit, es van emocionar quan va aconseguir obrir-los. 

En el text la Marta assegura que l'accident que va patir li va canviar "dràsticament la vida" però que intenta enfocar-ho tot "amb optimisme" i sent positiva. "Cada dia és una missió", escriu. També explica que ella tenia els ulls de color marró i no blaus, com apareix a la foto i diu que aquest és un símptoma que els "ulls no estan sans". "No sé com quedaran", apunta i amb un cert punt d'humor explica que als seus nebots els explicarà que li va canviar el color dels ulls per art de màgia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hola bellos! Esta foto es del 4 de julio, el primer día que pude abrir voluntariamente los ojos. David se emocionó tanto que hasta me preguntó “Puedes ver?!” Yo me reí y le dije “No, cariño, pero dame tiempo”. Ayer fue 11 de julio, lo que significa que cumplió un mes del accidente que ha cambiado drásticamente mi vida. Intento enfocarlo todo con optimismo dentro de esta catástrofe; no quiero sonar negativa, pero creo que no tiene otro nombre. Aún así, trato de aprender una lección en cada obstáculo y ser positiva pensando que (si todo sale bien) es algo transitorio. Cada día es una misión y por eso cuando me meto en la cama por la noche me dan ganas de abrazarme el alma por haber vencido otro día. De hecho ayer se me pasó por la cabeza comprar un pastel y soplar velas junto a David por haber superado con éxito el mes más intenso de nuestras vidas. Los que me conocéis sabéis que mis ojos solían ser marrones, pero como podéis ver en la foto y según me han dicho, ahora los tengo azules. No ese azul precioso en plan Megan Fox, sino tirando a un white walker de juego de tronos. Como yo me lo imagino es de un azul blanquecino, ese indicador de que los ojos no están sanos. No sé cómo van a quedar, nunca me había importado menos mi imagen, pero lo que sí está claro es que voy a bromear mucho con mis sobrinos diciéndoles que tía Marta cambió de color de ojos por arte de magia. Ellos pensarán o que estoy zumbada o que soy la tía más guay. Sobre el avance, de momento no hay muchas novedades. Mañana tengo visita con el médico, mi segunda casa. Para vosotros, os deseo un muy buen inicio de semana