Ets client/a de Banc Sabadell? Pots reclamar una comissió que no t'haurien d'haver cobrat

L'entitat ha carregat un import a molts dels seus clients sense el corresponent avís previ

Un caixer de Banc Sabadell.
Un caixer de Banc Sabadell. | Adrià Costa
Redacció
04 d'abril del 2020
Els clients de Banc Sabadell que comptin amb un compte "Expansió" als quals l'entitat els hagi cobrat una comissió trimestral de 15 euros sense haver-los informat prèviament d'un "canvi de condicions al compte" poden demanar la devolució de l'import, segons l'associació de consumidors Facua.
 
En un comunicat emès aquest dissabte, l'associació ha assegurat que molts consumidors han avisat que no havien sigut notificats sobre la citada comissió -la qual ha sigut creada recentment- o que tan sols se'ls havia avisat a través de la bústia de correspondència del portal web i aplicació mòbil de l'entitat bancària, fet que han constatat un cop cobrada la quantitat. Amb vista a aquest incident, Facua aconsella als afectats que demanin la devolució de la comissió al mateix Banc Sabadell, i en cas que no s'atengui la seva petició, ho notifiquin al Banc d'Espanya.