Aigües Sabadell es disculpa per carta als veïns afectats per les avaries del centre

Els talls han castigat severament el centre en els darrers dies | Asseguren que el servei d'atenció telefònica fa quedar saturat

Aigües Sabadell ha enviat una carta als veïns afectats
Aigües Sabadell ha enviat una carta als veïns afectats | Norma Vidal
Norma Vidal
19 de novembre del 2016
Actualitzat el 21 de novembre a les 9:42h
La companyia Aigües Sabadell ha enviat una carta a tots els veïns del centre de la capital vallesana que aquests darrers dies s'han vist afectats pels talls provocats per les nombroses avaries que ha patit la xarxa de subministrament. La més greu va ser durant el cap de setmana passat, on milers d'usuaris es van quedar sense aigua corrent de divendres a diumenge, però dimarts se'n van produir dos més, afectant uns 600 usuaris. En tots els casos, l’avaria prové del trencament de canonades.

La carta, que signa el director de clients, Josep Escartín, comença amb una disculpa per "les molèsties que us haguem pogut ocasionar", assenyala el text. En aquesta línia, explica que l'origen de l'anomalia es troba en una reguladora de pressió situada al centre, concretament al carrer Vilarrubias, que va deixar de funcionar correctament provocant alteracions en la pressió de l'aigua d'una part de la xarxa de la ciutat.

En aquest sentit, s'especifica que la que fa afectar la part sud del centre va ser "la més greu de totes". Per aquest motiu, en la carta s'explica que es va activar el protocol de crisi, amb decisions com instal·lar un punt d'informació mòbil al carrer Ferran Casablancas, així com un camió cisterna. 

"Permeteu-me també demanar-vos disculpes per si en algun moment vau tenir dificultats per contactar amb el nostre Servei d'Atenció Telefònic d'Urgències, que, motivat per la gran magnitud d'una situació tan excepcional, no va poder atendre degudament la gran demanda de trucades", apunta Escartín. La carta acaba demanant "una vegada més les nostres sinceres disculpes".