03
de novembre
del
2016
Actualitzat
a les
14:06h
El Consell d'Administració d'Aena ha aprovat, en la seva última reunió, l'adjudicació dels serveis de seguretat a 37 aeroports de la seva xarxa per un import total de 111.020.999 milions d'euros per un període de 2 anys, prorrogable anualment fins a dos més. Entre aquests es troba l'Aeroport de Sabadell.
Les empreses adjudicatàries dels serveis de seguretat han estat Eulen Seguretat, ICTS Hispania i Prosegur Solucions Integrals. Sabadell compartirà una partida de 8.914.999 euros amb Albacete, Badajoz, Còrdova, Ferro, Osca-Pirineus, la Gomera, Lleó, Logronyo, Madrid-Quatre Vents, Melilla, Pamplona, Salamanca, Sant Sebastià, Son Bonet, Valladolid, Vitòria i l'Heliport d'Algesires.
Entre les màximes que Aena ha tingut en compte per dur a terme aquestes adjudicacions està la d'incrementar la qualitat dels serveis de seguretat i millorar l'atenció als passatgers. Per oferir la màxima qualitat, s'ha exigit a les empreses adjudicatàries que disposin i apliquin un Sistema de Gestió de Qualitat, que serà auditat anualment per determinar la percepció que tenen els usuaris d'aquest servei.
Per millorar l'atenció al passatger, les empreses han hagut de presentar un Pla de Gestió de Reclamacions per garantir, entre altres aspectes, la tramitació del 100% de les reclamacions rebudes relatives als serveis de seguretat i minimitzar el nombre de reclamacions presentades, realitzant una tasca de informació i bon tracte en el moment en què un passatger manifesti la seva disconformitat amb el tracte rebut.
Les empreses adjudicatàries dels serveis de seguretat han estat Eulen Seguretat, ICTS Hispania i Prosegur Solucions Integrals. Sabadell compartirà una partida de 8.914.999 euros amb Albacete, Badajoz, Còrdova, Ferro, Osca-Pirineus, la Gomera, Lleó, Logronyo, Madrid-Quatre Vents, Melilla, Pamplona, Salamanca, Sant Sebastià, Son Bonet, Valladolid, Vitòria i l'Heliport d'Algesires.
Entre les màximes que Aena ha tingut en compte per dur a terme aquestes adjudicacions està la d'incrementar la qualitat dels serveis de seguretat i millorar l'atenció als passatgers. Per oferir la màxima qualitat, s'ha exigit a les empreses adjudicatàries que disposin i apliquin un Sistema de Gestió de Qualitat, que serà auditat anualment per determinar la percepció que tenen els usuaris d'aquest servei.
Per millorar l'atenció al passatger, les empreses han hagut de presentar un Pla de Gestió de Reclamacions per garantir, entre altres aspectes, la tramitació del 100% de les reclamacions rebudes relatives als serveis de seguretat i minimitzar el nombre de reclamacions presentades, realitzant una tasca de informació i bon tracte en el moment en què un passatger manifesti la seva disconformitat amb el tracte rebut.