05
de gener
del
2023
Actualitzat
el
10
de gener
a la
13:37h
La campanya de joguines de Creu Roja Sabadell, que ha arribat a la 30 edició sota el títol Els seus drets en joc, ha distribuït unes 5.000 joguines a gairebé 2.000 infants. La iniciativa s'ha allargat fins a principis d'aquest mes, entre la rebuda i repartiment de joguines que fossin noves, no bèl·liques i no sexistes.
Des de l'organització humanitària s'ha valorat positivament, ja que “s'ha assolit un doble repte”, per un banda, fer arribar aquestes joguines a la infància i, de l'altra, promoure el dret al joc. Tot plegat, ha estat gràcies a “desenes de col·laboracions i accions de tota mena” que han organitzat entitats i particulars com tornejos esportius, concerts solidaris i recollida de joguines entre els treballadors d'empreses col·laboradores.
La presidenta, Montse Font, ha expressat la seva satisfacció pel funcionament i “la resposta de la ciutadania, així com el teixit econòmic i associatiu del territori”. Tot i així, ha reconegut “preocupació” pels infants que s'atenen i “com any rere any es constaten noves dificultats per a les famílies”. Per això, ha posat èmfasi en el “format botiga” de Creu Roja, perquè “dignifica l’infant i les famílies”.
Enguany, i a diferència d'altres anys, ha estat marcat per la inflació disparada i la guerra a Ucraïna. De fet, Creu Roja Sabadell ha sumat una cinquantena d0infants d'aquest país més a la campanya.
Des de l'organització humanitària s'ha valorat positivament, ja que “s'ha assolit un doble repte”, per un banda, fer arribar aquestes joguines a la infància i, de l'altra, promoure el dret al joc. Tot plegat, ha estat gràcies a “desenes de col·laboracions i accions de tota mena” que han organitzat entitats i particulars com tornejos esportius, concerts solidaris i recollida de joguines entre els treballadors d'empreses col·laboradores.
La presidenta, Montse Font, ha expressat la seva satisfacció pel funcionament i “la resposta de la ciutadania, així com el teixit econòmic i associatiu del territori”. Tot i així, ha reconegut “preocupació” pels infants que s'atenen i “com any rere any es constaten noves dificultats per a les famílies”. Per això, ha posat èmfasi en el “format botiga” de Creu Roja, perquè “dignifica l’infant i les famílies”.
Enguany, i a diferència d'altres anys, ha estat marcat per la inflació disparada i la guerra a Ucraïna. De fet, Creu Roja Sabadell ha sumat una cinquantena d0infants d'aquest país més a la campanya.