1 de 10
serveis bàsics

​Ripollet porta a l'Agència Catalana de Consum les molèsties ocasionades pels talls de llum intermitents

El consistori seguirà traslladant el malestar a d'altres institucions del Govern

Ripollet, a les fosques | TW/@
per NacióSabadell, Sabadell, Catalunya | 24 de novembre de 2022 a les 14:00 |
L'Ajuntament de Ripollet ha denunciat a l'Agència Catalana de Consum els perjudicis provocats pels talls de llum intermitents que s'han produït els darrers tres anys. Molèsties que han afectat negocis, habitatges, persones malaltes, amb mobilitat reduïda i usuaris que teletreballen, entre d'altres.

L'alcalde del municipi, J.M. Osuna, ha atribuït aquesta alternança del subministrament elèctric ve motivada per les “deficiències de renovació d'infraestructures d'Endesa” i ha carregat contra la companyia per les dificultats de comunicació.


La intenció de l'administració local és reunir-se amb d'altres institucions com ara, la directora general del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Assumpta Farran. A més, des de l'Agència Catalana de Consum s'ha adquirit el compromís de traslladar la situació a la Direcció General d'Energia de la Generalitat.

Endesa va actuar a l'estiu, després que diversos veïns es queixessin de l'apagada, quan la localitat celebrava la seva Festa Major. A més, la companyia va garantir que per aquest 2022 hi havia previst invertir 700.000 euros a la xarxa de mitjana i baixa tensió i a estudiar actuacions.  

 

Participació