La
14a edició de l'outlet de tardor i hivern de la Fundació CIPO,
organitzat aquest passat cap de setmana al mercat de Sant Joan, ha recollit
uns 13.000 euros, cosa que suposa un miler més del que s'havia marcat l'entitat abans de muntar paradeta a l'equipament municipal.
Des de divendres i fins aquest diumenge s'han venut
1.534 peces de roba, un 44% del total que ha rebut de proveïdors i marques -una xifra inferior a la passada edició,
duta a terme al maig-.
Divendres i dissabte al matí han estat els dos moments que més persones s'han apropat fins a l'outlet.
El president de la Fundació CIPO, Joan Madaula, ha confessat que “sempre
acabem amb un somriure” per aquesta resposta de la població. Ha atribuït aquesta suma de diners a que articles com
jerseis i abrics “son de major import”.
Els recursos aplegats es destinaran a un
nou programa de fisioteràpia, el qual permetrà millorar
l'estat psicofísic tant d'usuaris del
Centre Ocupacional com del
Centre Especial de Treball. El director de CIPO, Xavier Martínez, ha recalcat la importància “d'aquest impuls econòmic” de la iniciativa per “continuar oferint un servei de qualitat”.