1 de 10
solidaritat

​L'outlet de la Fundació CIPO recull uns 13.000 euros i supera l'objectiu previst

Es venen 1.534 peces en la 14a edició, una mica més del 40% del que hi havia exposat

El muntatge al mercat de Sant Joan | Fundació CIPO
per NacióSabadell, Sabadell, Catalunya | 14 de novembre de 2022 a les 18:00 |
La 14a edició de l'outlet de tardor i hivern de la Fundació CIPO, organitzat aquest passat cap de setmana al mercat de Sant Joan, ha recollit uns 13.000 euros, cosa que suposa un miler més del que s'havia marcat l'entitat abans de muntar paradeta a l'equipament municipal.
 

Des de divendres i fins aquest diumenge s'han venut 1.534 peces de roba, un 44% del total que ha rebut de proveïdors i marques -una xifra inferior a la passada edició, duta a terme al maig-. Divendres i dissabte al matí han estat els dos moments que més persones s'han apropat fins a l'outlet.
 

El president de la Fundació CIPO, Joan Madaula, ha confessat que “sempre acabem amb un somriure” per aquesta resposta de la població. Ha atribuït aquesta suma de diners a que articles com jerseis i abrics “son de major import”.
 
Els recursos aplegats es destinaran a un nou programa de fisioteràpia, el qual permetrà millorar l'estat psicofísic tant d'usuaris del Centre Ocupacional com del Centre Especial de Treball. El director de CIPO, Xavier Martínez, ha recalcat la importància “d'aquest impuls econòmic” de la iniciativa per “continuar oferint un servei de qualitat”.

 

Participació