La
Fundació CIPO ha tornat a muntar
l'outlet al mercat de Sant Joan. Des d'aquest divendres i al llarg del cap de setmana estarà muntat a l'equipament municipal. Es tracta de
la 14a edició d'aquesta iniciativa que espera
recollir fons per a les activitats de la cooperativa d'integració sociolaboral.
Hi participen
16 proveïdors i marques que han cedit unes
3.500 peces per a la venda, tant per a la temporada de tardor i hivern d’home i de dona. A més, l'esdeveniment compta amb una
vintena de voluntaris que fan possible el desenvolupament d'aquest outlet.
El president de la Fundació, Joan Madaula, ha explicat que “hi ha menys peces que en l'edició anterior”, però, tot i així,
“esperem arribar als 12.000 euros de recaptació”. El
passat mes de maig, la darrera edició, es van aplegar “un rècord històric” de 15.011 euros. Sigui com sigui, el que res recapti es destinarà a
un nou programa de fisioteràpia per al Centre Ocupacional i al Centre Especial de Treball de CIPO.
En paral·lel aquesta activitat, també hi ha munta
t un sorteig a través d’Instagram i, com a novetat, l'estacionament del vehicle a l'aparcament de la plaça Imperial serà
gratuït durant una hora per compres superiors als 50 euros. L'horari de l'outlet serà de 9 a 21 hores divendres i dissabte i diumenge, de 10 a 20 hores.