Aquest article es va publicar originalment el 3 de maig de 2022 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La
Fundació CIPO ha assolit un
"rècord històric" amb una caixa de
15.011 euros recollits amb l’outlet, que va muntar
el passat cap de setmana -des de divendres i fins diumenge- al mercat de Sant Joan. Uns recursos que es destinaran a
l’adequació de les naus que l’entitat té a Castellar, que duu a terme tasques en e
l servei de gestió de residus.
En aquestes tres jornades
s’han venut 1.690 peces de roba que han cedit una desena de fabricants, proveïdors i establiments col·laboradors. Una xifra que va d'acord amb
l’afluència de gent que ha desfilat per l’equipament municipal. El president de CIPO, Joan Madaula, ha posat nota aquesta 13 edició de la iniciativa:
“Excel·lent”.
“No només hem arribat a dades d’abans de la Covid-19, sinó que les hem superat i ho hem fet en
un outlet primavera/estiu, quan els preus són més baixos” per la indumentària que es ven i ha indicat que aquests 15.000 euros són
“una empenta molt important”. Però no només pels fons recaptats, també “per la
possibilitat d’estar en contacte amb la ciutadania”.
Igual que en l’anterior edició, els diners s’utilitzaran per finançar les adequacions que s’estan fent a les noves plantes que CIPO té a Castellar, amb l’ampliació del servei de la gestió de residus que duu a terme. Madaula ha assenyalat
la importància d’aquests 15.000 euros perquè s’ofereixi la
possibilitat de crear nous llocs de treball.
Així, l'organització sense ànim de lucre supera
els 25.000 euros amb les dues últimes cites d'aquest projecte d'outlet.
El passat mes d'octubre, també durant tres dies i al mateix emplaçament, va recollir
més de 10.000 euros amb la venda de
1.637 peces de 14 marques diferents.