Aquest és el número telèfon que centralitza les atencions de serveis socials

Es posarà en marxa dilluns vinent, el 13 de desembre

A.H.
06 de desembre del 2021
L'Ajuntament de Sabadell ha posat en marxa un nou número de telèfon per tal de centralitzar les atencions de serveis socials. Es tracta del 93.745.33.30 i que s'activarà a partir del proper dilluns, 13 de desembre i funcionarà com a punt d'atenció i atendrà consultes o peticions.

Aquesta iniciativa busca condensar en un sol número els diversos telèfons de contacte o vies d’accés que hi havia fins ara, simplificant i facilitant que la ciutadania pugui contactar amb els serveis d’Acció Social. Un servei per abordar situacions de vulnerabilitat, problemes amb l’habitatge, drets energètics i els relacionats amb la infància i l'adolescència, dependència o discapacitat, entre d'altres.

S'espera una millora en l’eficiència en la gestió d’Acció Social en tots els seus àmbits d’actuació. L'horari d'atenció serà, a partir del dia 13, de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 hores i dilluns i dijous, per la tarda, de 16 a 18.30 hores.