Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de desembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de
Sabadell ha posat en marxa un
nou número de telèfon per tal de
centralitzar les atencions de
serveis socials. Es tracta del 93.745.33.30 i que s'activarà a partir del proper dilluns,
13 de desembre i funcionarà com a punt d'atenció i atendrà consultes o peticions.
Aquesta iniciativa busca
condensar en un sol número els diversos telèfons de contacte o vies d’accés que hi havia fins ara, simplificant i facilitant que la ciutadania pugui contactar amb els
serveis d’Acció Social. Un servei per abordar
situacions de vulnerabilitat, problemes amb l’habitatge, drets energètics i els relacionats amb la infància i l'adolescència, dependència o discapacitat, entre d'altres.
S'espera una
millora en l’eficiència en la gestió d’Acció Social en tots els seus àmbits d’actuació.
L'horari d'atenció serà, a partir del dia 13, de dilluns a divendres, de
8.30 a 15 hores i dilluns i dijous, per la tarda, de
16 a 18.30 hores.