1 de 10
serveis socials

Aquest és el número telèfon que centralitza les atencions de serveis socials

Es posarà en marxa dilluns vinent, el 13 de desembre

per A.H., Sabadell, Catalunya | 6 de desembre de 2021 a les 14:00 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de desembre de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de Sabadell ha posat en marxa un nou número de telèfon per tal de centralitzar les atencions de serveis socials. Es tracta del 93.745.33.30 i que s'activarà a partir del proper dilluns, 13 de desembre i funcionarà com a punt d'atenció i atendrà consultes o peticions.

Aquesta iniciativa busca condensar en un sol número els diversos telèfons de contacte o vies d’accés que hi havia fins ara, simplificant i facilitant que la ciutadania pugui contactar amb els serveis d’Acció Social. Un servei per abordar situacions de vulnerabilitat, problemes amb l’habitatge, drets energètics i els relacionats amb la infància i l'adolescència, dependència o discapacitat, entre d'altres.


S'espera una millora en l’eficiència en la gestió d’Acció Social en tots els seus àmbits d’actuació. L'horari d'atenció serà, a partir del dia 13, de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 hores i dilluns i dijous, per la tarda, de 16 a 18.30 hores.
Participació