Nadal 2021

​Barberà fa créixer la xarxa de botigues de Creu Roja per la campanya de joguines

L'entitat humanitària espera atendre 2.000 infants de Sabadell, Barberà Badia

per Y.C., Sabadell, Catalunya | 28 de novembre de 2021 a les 12:00 |
El nou espai de botiga de Creu Roja a Fira Sabadell | Albert Hernàndez
Creu Roja Sabadell dona el tret de sortida a la campanya de joguines nadalenques 2021-2022: Els seus drets en joc, un dels projectes més emblemàtics que la institució humanitària duu a terme durant d'hivern. Enguany, Barberà s'ha sumat com a punt dins la xarxa de botigues de la iniciativa, afegint-se a a Sabadell i Badia del Vallès.  

El model, instaurat el 2019, es repetirà a Fira Sabadell i a l'Edifici el Molí de Badia. Aquesta vegada, per primer cop, Barberà implementarà el mateix funcionament a la Torre d'en Gorgs. Aquests espais, siguin o no en format establiment, s'han treballat pels diferents ajuntaments col·laboradors.


Es preveu atendre gairebé 2.000 infants entre aquests municipis del Vallès Occidental, a més de Sant Quirze. L'entitat tornarà a recollir milers de joguines noves que no siguin bèl·liques o sexistes, per tal que cap infant se'n quedi sense. Des de Creu Roja recorden que mai s'acceptaran de segona mà, encara que hagin estat molt poc utilitzades.

Un any més, és l'aportació econòmica dels consistoris garanteix la compra de joguines i també l'Obra social "la Caixa" en fa una i estan obertes les aportacions a qualsevol entitat o empresa interessada a participar tant econòmicament com en l'organització de recollida de joguines. Les persones particulars que vulguin ajudar poden portar el material a la finestra de la seu de la Creu Roja Sabadell, al carrer Marquès de Comillas, 99.


Els llistats de beneficiaris de la campanya han estat elaborats pels serveis socials de les administracions locals, entre els quals s'inclouen infants vulnerables dels projectes de la mateixa organització humanitària. Com als altres projectes de la institució, "el voluntariat juga un paper important" per al desenvolupament de la campanya.

 

Participació