Els ciutadans aproven amb nota el servei d’Aigües Sabadell

La resolució de les avaries i l’absència d’interrupcions, entre els aspectes més ben valorats

Tècnics de la companyia
Tècnics de la companyia | Aigües Sabadell
NacióSabadell
17 d'abril del 2021
Actualitzat a les 15:35h
La ciutadania de Sabadell ha aprovat amb un 7,8 sobre 10 el servei prestat d’Aigües Sabadell, segons les enquestes de satisfacció que la companyia ha encarregat a l’empresa especialitzada FeedBack. Uns resultats que es van presentar aquest setmana, coincidint amb el Dia de les Persones Consumidores.

A més, el qüestionari també ha revelat que l’atenció telefònica ha obtingut un 7,9 i una mica més, un 8,2, les gestions en línia, especialment en un any marcat per la pandèmia. Entre els aspectes més ben valorats, els usuaris han destacat l’absència d’interrupcions en el subministrament, la puntualitat en rebre la factura, la resolució d’avaries i la pressió de l’aigua.

El president de la companyia, Enric Blasco, va assegurar que els resultats "´son una mostra més de la nostra aposta per la transparència”, a la vegada va destacar que l’enquesta “és també una eina de millora, que ens ajuda a corregir possibles desviacions i orienta la nostra activitat a les inquietuds detectades”.

El 2020, Aigües Sabadell ha emès 428.121 factures i 239 queixes, de les quals més del 80% relacionades amb la facturació -194-, la qualitat del servei en van notificar 32 i la pressió de l’aigua 13. Pel que fa a les queixes en organismes de Defensa del Consumidor, s’han interposat sis: tres resoltes a favor de la companyia, una a favor del client i dues amb un acord per ambdues parts.

Per segon any consecutiu, la companyia va lliurar les Mencions Aigües Sabadell, dissenyades per alumnes de l'escola inclusiva Xalest de Sabadell, a persones que destaquen per la defensa dels drets de les persones consumidores. Van ser per a Josep Maria Recasens, exsubdirector general de l’Agència Catalana de Consum, i Emilia Gómez, exsecretària de la Junta Arbitral de Sabadell.