El Taulí crea un grup de WhatsApp per comunicar-se amb les famílies dels pacients

El servei, que porta el nom de "UAC aprop", està operatiu tota la setmana de 9 hores a 22

Redacció
26 de gener del 2021
La Unitat d'Atenció al Ciutadà (UAC) de l'Hospital Parc Taulí ha estrenat un grup de WhatsApp, que han anomenat "UAC a prop", per comunicar-se amb les famílies dels pacients hospitalitzats, per la situació actual de restricció de visites. El servei funciona de dilluns a diumenge, de 9 hores a 22. L'objectiu és millorar l'accessibilitat dels familiars a la informació relacionada amb l'estada hospitalària.

La implementació d'aquest nou servei no substitueix ni les trucades ni les videotrucades a les famílies dels pacients, que es continuaran duent a terme pels professionals assistencials i des de Treball Social. A través del grup de WhatsApp, els familiars podran demanar qualsevol dubte o consulta sobre l'estada hospitalària del pacient i un professional els respondrà. 

Els familiars dels pacients que quedin ingressats a hospitalització o estiguin pendents d'assignació de llit, rebran per SMS un número de telèfon al qual es podran adreçar mitjançant la missatgeria de WhatsApp. La notificació s'enviarà exclusivament al contacte que el pacient hagi donat en el moment d'ingressar a l'hospital.

Els professionals de la UAC que atendran les consultes donaran resposta a tots aquells dubtes de caràcter no assistencial (gestió dels objectes del pacient, altes, entre d'altres). Les consultes que sí siguin de caràcter assistencial seran traslladades als equips corresponents i se'n farà el seguiment que pertoqui.