💉 La Dra. Galdina Valls, coordinadora de l’UFISS, i el Dr. Albert Cartanyà, resident de 5è any, han estat avui els primers professionals del @parctauli a vacunar-se contra la #COVID19 (a banda dels que ja ho han fet a Sabadell Gent Gran)!!! 💪🏼💪🏼#Joemvacuno #JoemvacunoParctaulí pic.twitter.com/h6fKu4oaU1
— Parc Taulí Hospital Universitari (@parctauli) January 7, 2021
Però no només a Sabadell, també a les localitats del Vallès Occidental, la vacunació ha agafat bon ritme com a Sant Quirze on ha injectat la primera dosi a tots els avis de les dues residències i al 80% dels treballadors.Al Servei d’Urgències del @parctauli ja ens hem començat a vacunar per la #COVID19 . Per nosaltres, per vosaltres, per tothom! Gràcies a tots aquells que ho heu fet possible! #joemvacuno #nosaltresensvacunem pic.twitter.com/z5b9UWHa3e
— Servei d’Urgències Parc Taulí (@urgencies_tauli) January 8, 2021
🎯A la Metropolitana Nord la vacunació contra la #COVID19 @salutcat està en marxa. Ens desplacem a les residències de gent gran del territori.
— Atenció Primària Metropolitana Nord (@apicsmetronord) December 31, 2020
📍A @SophosGestiSL de #Barberà del Vallès
📷 Teresa Òdena de 90 anys i Jahir Rebeca Orozco infermera del centre#vacunacioCOVIDMN pic.twitter.com/TIMhMB64V8
🎯A la Metropolitana Nord la vacunació contra la #COVID19 @salutcat està en marxa. Ens desplacem a les residències de gent gran del territori.
— Atenció Primària Metropolitana Nord (@apicsmetronord) January 4, 2021
📍A la residència assistida @GrupPereMata de #Cerdanyola
📷 Remedios Blanco 100 anys i Olga Villalba professional#vacunacioCOVIDMN pic.twitter.com/sY9zuecb5V