consum

Cs demana que es doni més visibilitat a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

El portaveu de la formació recorda el paper d'aquest servei especialment amb les problemàtiques derivades del confinament

per NacióSabadell , 15 d'agost de 2020 a les 14:00 |
El líder de Cs, Adrián Hernández | Juanma Peláez
Aquesta informació es va publicar originalment el 15 d'agost de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El portaveu de Cs, Adrián Hernández, ha reclamat a l'equip municipal que doni més visibilitat al paper que juga l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC). La ciutadania "ha de saber" que existeix aquest servei a la localitat "per ajudar-los", ha afirmat Hernández. 

Per això, ha suggerit impulsar una campanya per donar-la a conèixer i sigui d'utilitat, especialment en aquests moments amb les afectacions derivades del confinament, "amb problemes de tot tipus". 


En aquest sentit, ha apuntat casuístiques com "des de companyies per cancel·lacions de viatges, amb entitats esportives privades o entrades a espectacles, entre d'altres tipologies de contractes de serveis i de consum".

El líder de la formació taronja ha dit que "l'Ajuntament té l'obligació d'adoptar totes les eines necessàries perquè els consumidors de Sabadell tinguin les màximes facilitats a l'hora de reivindicar els seus drets". 





 

Participació