22
de juliol
del
2020
L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda està ultimant la presentació d’al·legacions al Pla Específic de Mobilitat del Vallès (PEMV) i contempla l’estudi de la Ronda Sud de Sabadell, que enllaci el polígon de Can Roqueta amb la zona de Santiga i l’àrea de l’aeroport.
A més, en la carretera que uneix la capital vallesana i el municipi, la B-140, la construcció d’una rotonda a Can Sabau, la duplicació a dos carrils, la creació d’un camí de vianants segregat i un carril bici amb accés als polígons, així com l’accés a peu a Santiga. També ha posat sobre la taula remodelar els accessos 18 i 19 de l’AP-7.
En l’aspecte ferroviari ha suggerit que s’aprofiti la futura estació de la línia R8 a la localitat perquè es faci un intercanviador entre aquesta mateixa línia i l’R3, així com l’impuls de la intermodalitat bus-bicicleta-ferrocarril d’aquesta nova infraestructura.
D’altra banda, preveu incloure una petició perquè es “reordeni” el sistema viari de la C-17 i la C-33 per evitar l’increment del trànsit de al futura terminal intermodal de mercaderies del Vallès que es farà a la Llagosta i un accés d’ample internacional, una millora que també ha demanat per a la planta d’Alstom.
El consistori ha posat èmfasi en la millora de la mobilitat i l’aposta per la sostenibilitat, no només per l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, també com a lluita contra el canvi climàtic.
A més, en la carretera que uneix la capital vallesana i el municipi, la B-140, la construcció d’una rotonda a Can Sabau, la duplicació a dos carrils, la creació d’un camí de vianants segregat i un carril bici amb accés als polígons, així com l’accés a peu a Santiga. També ha posat sobre la taula remodelar els accessos 18 i 19 de l’AP-7.
En l’aspecte ferroviari ha suggerit que s’aprofiti la futura estació de la línia R8 a la localitat perquè es faci un intercanviador entre aquesta mateixa línia i l’R3, així com l’impuls de la intermodalitat bus-bicicleta-ferrocarril d’aquesta nova infraestructura.
D’altra banda, preveu incloure una petició perquè es “reordeni” el sistema viari de la C-17 i la C-33 per evitar l’increment del trànsit de al futura terminal intermodal de mercaderies del Vallès que es farà a la Llagosta i un accés d’ample internacional, una millora que també ha demanat per a la planta d’Alstom.
El consistori ha posat èmfasi en la millora de la mobilitat i l’aposta per la sostenibilitat, no només per l’emergència sanitària provocada pel coronavirus, també com a lluita contra el canvi climàtic.