municipalisme

​La Crida per Sabadell veu la mà del PSC en els «atacs» a la formació pels afers Artèxtil i Nani Valero

El partit avisa que “no tenen por” i continuaran treballant en favor de “la transparència”

per Albert Hernàndez , Sabadell, 3 de febrer de 2020 a les 21:52 |
La cita a la plaça Sant Roc | Crida per Sabadell
Aquesta informació es va publicar originalment el 3 de febrer de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Crida per Sabadell ha volgut demostrar unitat amb una setantena de persones, a les portes de l’Ajuntament, davant, com han dit, els “atacs” rebuts en la darrera setmana, en saber-se que l’Artèxtil es va comprar sis vegades per sobre del preu pel qual ho va fer, prèviament, un membre del Clan Jodorovich i el suposat ascens a dit de l’actual regidora, Nani Valero.

El portaveu de la Crida, Lluís Perarnau, ha apuntat cap al PSC darrere aquestes “filtracions”.

Perarnau ha titllat de “barroeres” les informacions publicades, en relació a la compra-venda de l’emblemàtic edifici, i amb “una clara intenció política”, ha rematat. Ha trobat “casual” que dites notícies apareguessin quan des de la Crida s’ha demanat un recurs de reposició pel conveni signat amb CASSA i haver presentat una instància per dur el contracte d’Smatsa a la Comissió Jurídica Assessora.

Una altra de les portaveus dels cupaires, Aurora Murillo, ha reblat que “aquesta és la seva resposta”, en referència al govern municipal, i ha recordat altres episodis viscuts amb els socialistes com l’assignació de l’entitat El Tallaret un espai de Cal Balsach, així com les denúncies penals de la concessionària. Malgrat tot, ha recalcat Murillo, que “seguirem treballant pel bé comú i la transparència”. A la vegada que ha advertit que “farem un seguiment de la institució” i ha deixat molt clar que “no tenim por”.


Perarnau ha defensat la manera de fer de la Crida i ha assenyalat la disposició de “donar explicacions” , tant davant dels mitjans de comunicació com a les comissions. A la vegada, que ha garantit les decisions preses “tècnicament correctes”, en el casos de l’Artèxtil i la promoció de Valero.

 

Participació