La (no) agència de viatges de Renfe de Sabadell

La denúncia a les xarxes socials d'una sabadellenca amb mobilitat reduïda destapa una possible usurpació de marca

L'oficina que ven bitllets de Renfe a Sabadell
L'oficina que ven bitllets de Renfe a Sabadell | Google Maps
04 d'abril del 2019
Actualitzat a la 13:21h
El cas de la veïna de Sabadell, Mireia Sanz, que va denunciar la impossibilitat d’accedir a l'interior d'una agència de viatges, amb logotips i simbologia de Renfe, amb la seva cadira de rodes i l'havien d'atendre a peu de carrer, ha destapat una suposada usurpació de la marca. Sanz, en un primer moment, va carregar contra l’operadora ferroviària per aquest tracte.

El cas és que fonts de Renfe han garantit a NacióSabadell que “no és cap agència de viatges” de la companyia de transports i que “era un model de negoci” que s’havia utilitzat en el passat, però que “ja ha caducat” i han afegit, "l'agència de viatges de Renfe és el web". 

La sabadellenca ha afirmat que això mateix li van traslladar i inicialment es va mostrar sorpresa i pensava que era "una excusa", ja que a la ciutat sempre s'ha conegut aquest local com l'oficina de Renfe, “qui és de Sabadell sap que l'és”. De fet, apunta, al web municipi així ho reflecteix també.
 

Informació al web de l'Ajuntament que indica ser l'oficina de Renfe a la ciutat Foto: Ajuntament de Sabadell


Sigui com sigui, la història de Mireia Sanz ha destapat aquesta història i des de l’operadora han remarcat que “farem tot el que calgui per evitar un mal ús de la marca” i no han descartat cap mesura a prendre.