Una noia amb mobilitat reduïda explica les dificultats per treure un bitllet de tren

Critica que és una situació molt comú en moltes botigues de la ciutat

Mireia Sanz esperant fora de l'establiment on compra bitllets de Renfe
Mireia Sanz esperant fora de l'establiment on compra bitllets de Renfe | @sanz_mireia
04 d'abril del 2019
Actualitzat a la 13:20h
Una veïna de Sabadell amb mobilitat reduïda, Mireia Sanz, ha aconseguit viralitzar una situació que es troba habitualment si necessita comprar un bitllet de Renfe a la popularment coneguda oficina de l'operadora a la ciutat. Denuncia que l’havien d’atendre al carrer, perquè el local no era accessible per a persones amb cadira de rodes i “l’altre dia em vaig enfadar i ho vaig publicar”, confessa.
 
Des de fa tres o quatre anys compra en aquest establiment i recorda que alguna vegada “si m’havia d’esperar molta estona, m’enviaven la informació per correu electrònic”. Sanz recalca que “no tinc res en contra del personal, del qual només tinc bones paraules” i continua, “la meva queixa és perquè no hi ha accés, no només per a persones amb mobilitat reduïda, tampoc gent gran o famílies amb cotxets de nadó”.