El 95% dels sabadellencs se sent satisfet amb la companyia d'aigües

​Aigües Sabadell posa en valor la seva defensa dels Drets de les persones vulnerables en l’acte del Dia del Consumidor

Acte celebrat a l'Aula de l'Aigua, aquest dijous
Acte celebrat a l'Aula de l'Aigua, aquest dijous | Aigües Sabadell
Redacció
30 de març del 2019
El 95% dels sabadellencs se sent satisfet amb la companyia d’aigües. Així ho ha fet públic la companyia Aigües Sabadell en el marc de l'acte celebrat aquest dijous al vespre per commemorar el Dia del Consumidor.

L'acte, celebrat a l'Aula de l’Aigua, va comptar amb més de 80 veïns i veïnes, que va acollir una xerrada de l’activista social i religiosa sor Lucía Caram. En aquest acte es van presentar els resultats de l’enquesta de satisfacció del client d’Aigües Sabadell, corresponent al 2018, que han posat de manifest que la ciutadania valora positivament la feina de la companyia d’aigües a la ciutat. El 95% dels enquestats se sent satisfet amb Aigües Sabadell (l’any 2017, la satisfacció global era d’un 84%).

A més, els ciutadans valoren molt positivament l’atenció en cas d’avaria i l’amabilitat del personal. Com a aspecte a millorar, les enquestes apunten que el temps d’espera en l’atenció telefònica s’hauria de reduir.