Els sabadellencs aproven amb un 7,7 el servei del bus

Els aspectes més ben valorats va ser el recorregut i el temps de viatge

16 de juliol del 2018
Els usuaris i usuàries del servei de Transports Urbans de Sabadell (TUS) valoren amb un 7,7 el servei que ofereix el transport d'autobusos urbans, segons l'enquesta de satisfacció elaborada per la TUS. L'enquesta es va dur a terme entre novembre i desembre de 2017, de la qual es desprèn que un 68% fa una valoració "bona" ​​i un 8% "molt bona" ​​del servei que presta la cooperativa sabadellenca, mentre que només un 4% suspèn el servei.

El president de la TUS, Francisco López, considera que "la millora constant del servei i l'aportació de recursos està donant els seus fruits", com constata el grau de satisfacció de les persones usuàries. Els aspectes més ben valorats va ser el recorregut i el temps de viatge, i els més mal considerat és la freqüència i l'ocupació dels vehicles, part dels quals s'està renovant progressivament amb la incorporació de noves unitats híbrides.

Les persones enquestades, unes 1.200, repartides en 52 parades de tots els districtes, consideren que la puntualitat, la freqüència de pas, el tracte del personal i el recorregut són els aspectes més importants.