Sant Cugat crearà una oficina d'atenció al pensionista

Ho ha aprovat en el ple de juny, celebrat aquest dilluns

L'alcaldessa reunida amb els pensionistes
L'alcaldessa reunida amb els pensionistes | Ajuntament de Sant Cugat
Redacció
19 de juny del 2018
L'Ajuntament de Sant Cugat posarà en funcionament una Oficina d'atenció i informació al pensionista. Aquest és el compromís el qual ha arribat aquest dilluns, durant la celebració del ple del mes de juny, que ho ha aprovat per unanimitat.

La idea és que sigui un espai de referència per als pensionistes, on les persones que integren aquest col·lectiu podran resoldre consultes, de manera integral, sobre qüestions com ara les residències públiques, els ajuts al lloguer, el Servei d'Assistència Domiciliària i el transport públic, entre d'altres.

De fet, és una de les primeres iniciatives de la flamant alcaldessa del municipi, Carmela Fortuny. Fortuny, hores després de ser investida al càrrec, va mantenir la primera reunió amb aquest col·lectiu.