«Com el Vallès no hi ha res»: la nova campanya d'atracció del turisme a la comarca

Es podrà veure en diversos emplaçaments

Un dels cartells de la campanya
Un dels cartells de la campanya | CCVOC
Redacció
14 de juny del 2018
Aquesta setmana ha començat la nova campanya de promoció turística del Vallès Occidental que, sota el lema Com el Vallès no hi ha res crida l’atenció sobre els atractius turístics del Vallès Occidental, vinculant-los amb la poesia de Pere Quart. Es tracta d’una campanya molt identitària que fa referència a icones de la comarca, com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, la Masia Freixa de Terrassa, el Monestir de Sant Cugat o elements de gastronomia.

Aquest matí s’ha presentat la nova acció comunicativa a l’estació Terrassa Rambla del Ferrocarrils de la Generalitat, on dels punts on es pot veure la nova imatge. A la presentació hi ha assistit el president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez; el president del Consorci de Turisme, Miquel Samper i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Marc Armengol.

La campanya que es presenta, es dirigeix al públic de proximitat, als mateixos habitants de la comarca, per tal que coneguin l’oferta del Vallès Occidental i els atractius turístics que ofereix.  Amb “Com el Vallès no hi ha res” es vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l’activitat econòmica a la comarca i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès.

Per primera vegada, una campanya d’aquestes característiques arriba també als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i es pot veure a l’interior dels trens de les línies S2 i S2 i a les estacions amb més afluència de la comarca: Sant Cugat del Vallès, Sabadell Centre i Terrassa Rambla i també a l’estació de Plaça Catalunya de Barcelona.

Aquesta campanya va acompanyada amb l’edició d’altres materials de difusió dels   atractius turístics de la comarca, que es podran trobar a diferents punts d’informació, als hotels de la comarca així com a les diferents fires on participa el consorci. En paral·lel s’ha iniciat una campanya online a  les xarxes socials de l’entitat sota el “hashtag” #viuelvalles #comelvallesnohihares.