enquesta

ENQUESTA Voleu pantalles gegants per seguir «La Roja» a Sabadell?

Ciutadans demana facilitar a les entitats la seva instal·lació en espais públics

| 11/06/2018 a les 10:46h
Arxivat a: Política, enquesta, futbol, Mundial de Futbol, Rússia 2018, Selecció Espanyola, Ciutadans, La Roja
Sergio Ramos i Gerard Piqué, en un partit de 'La Roja'
Sergio Ramos i Gerard Piqué, en un partit de 'La Roja' | Europa Press
El grup municipal de Ciutadans a Sabadell demana al consistori que s'ofereixin facilitats perquè les entitats interessades puguin instal·lar en espai públic pantalles de televisió de gran format que permetin seguir les retransmissions del Mundial de Futbol de Rússia. La iniciativa es fa perquè tot aquell qui ho vulgui pugui seguir els partits de la selecció espanyola de futbol, coneguda com La Roja, en el seu periple per conquistar el que seria el seu segon Mundial.
 
Participeu en l'enquesta:

 

COMENTARIS

La que faltava !
A. Nònim, 11/06/2018 a les 14:44
+7
-3
I escoltar cada dos per tres l'himne de !a nasión ? No fotem !!
Passo
Anònim, 11/06/2018 a les 21:41
+5
-2
Passo de "la Roja"
Pantalles
J. Gambús., 11/06/2018 a les 21:53
+4
-3
NO, PER FAVO, NOOOOO
Claro que siiii
Anònim, 12/06/2018 a les 00:30
+2
-1
Oooooh hiiii tant que siiii
Futbol
Anònim, 12/06/2018 a les 00:41
+3
-1
No m'interessa gens la roja
También existimos los que NO nos gusta el fútbol
Anònim, 12/06/2018 a les 12:22
+2
-0
Bastante tenemos con aguantar a los futboleros como para que encima les tengamos que pagar las pantallas!!
No
Anònim, 12/06/2018 a les 21:54
+1
-0
Gasteu els diners en la neteja de barris i incentivar zones verdes!!!
La roja
Joan comaposadaònim, 12/06/2018 a les 23:27
+0
-0
Quan no hi ha discurs tot si val
Si
Anònim, 13/06/2018 a les 14:30
+2
-1
Y porqué no gastar un poco de dinero en unas pantallas?
Lo gastaréis igual pagando a los basureros para quitar esos lazos amarillos que hay cada 2x3.
No a les pantalles per aixó
Anònim, 13/06/2018 a les 22:36
+1
-0
Pantalles per veure la roja.No No i No...son unes despesses inecessaries.
Per què no?
Anònim, 14/06/2018 a les 12:27
+0
-0
Els q els hi agradi el futbol i la selecció tenen dret a passar una bona estona disfrutant d’un gran aconteniment que es fa cada 4 anys i amb unes despesses q no san gaire costoses.
Visca Catalunya i visca Espanya!