Campanya per «quedar-se» a Cerdanyola l'1 de juliol

Es tracta d'una iniciativa comercial

Redacció
07 d'abril del 2018
El comerç de la ciutat sortirà als carrers l'1 de juliol en una nova jornada que relleva el Firestoc de Primavera. El comerç i l'Ajuntament de la ciutat treballen colze a colze en l'organització d'activitats de promoció del comerç local.

Els objectius d'aquesta feina conjunta són que la ciutadania conegui les grans possibilitats que presenta el comerç local, ajudar a dinamitzar l'economia de la ciutat i a banda de servir a la ciutadania cerdanyolenca donar a conèixer les possibilitats de Cerdanyola del Vallès a població resident a poblacions dels voltants, exercint una centralitat comercial ben proveïda i diversificada.

Activitats com el Firestoc han estat claus per fer visible la vitalitat del comerç cerdanyolenc. Aquest any s'ha decidit innovar i canviar les activitats ubicades al Parc del Turonet per una proposta que arribarà a tota la geografia de la ciutat. Serà la iniciativa 'Queda't a Cerdanyola del Vallès' i es durà a terme el diumenge 1 de juliol. Aquell dia els comerços poden obrir les seves portes, segons el calendari comercial establert.

Els que ho facin podran 'sortir' al carrer, posant taules davant dels seus establiments i mostrant els seus productes. Es vol que qui passegi pels carrers de la ciutat pugui veure l'àmplia oferta comercial del municipi d'una manera diferent, salpebrada amb activitats lúdiques que ajudaran a amenitzar una jornada familiar, pensada per quedar-se a Cerdanyola del Vallès i gaudir-la plenament.