Els comerciants es formen per millorar la seva presència a Internet

Es tracta d'una iniciativa municipal que vol contribuir a professionalitzar el sector, oferint coneixement i innovació als establiments de la ciutat

Redacció
18 de juny del 2015
Actualitzat a la 13:17h
Els comerciants i membres d'empreses de serveis de Barberà del Vallès han participat en la campanya Comerç BdV 2.0 que té per objectiu impulsar la seva presència a Internet. Es tracta d'una iniciativa impulsada des de la regidoria de Comerç i Mercats del consistori que vol contribuir a professionalitzar el sector, oferint coneixement i innovació als establiments de la ciutat. 

La setmana passada va tenir lloc una primera sessió a càrrec d'un expert en Retail i innovació comercial que va donar a conèixer als comerciants diferents eines perquè cada establiment pugui crear i autogestionar la seva fitxa Google My Business, així com altres xarxes socials com Pinterest o Facebook.

Seguint aquesta línia de treball, el proper 29 de juny tindrà lloc una nova proposta dedicada a les noves tecnologies. Aquest cop la trobada estarà adreçada al sector de restauració i a totes les persones comerciants que no van poder assistir a la passada edició.

Vinculades a aquestes iniciatives formatives i dins la campanya Comerç BdV 2.0 el consistori barberenc té previst programar durant el mes de juliol, assistència personalitzada amb un expert per reforçar les xarxes i resoldre les dubtes de cada comerciant. Tanmateix, s'impulsa el concurs #comerçbarberenc, on els comerciants podran presentar via Pinterest o Instagram els seus productes.