Prodis llança la nova campanya #ElRetornDeLaFurgo

L'objectiu és aconseguir un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei

Redacció
12 de novembre del 2017


La fundació terrassenca Prodis llança la segona campanya de micromecenatge "La Furgo", anomenada #ElRetornDeLaFurgo per aconseguir un vehicle per l’entitat que anirà firmat amb tots els noms dels donants.
 
Prodis engega la campanya aquest dimarts amb un vídeo de #ElRetornDeLaFurgo. Aquesta iniciativa és per aconseguir un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei i qualitat de vida a totes les persones que viuen i treballen a l’entitat. Adquirir aquest vehicle es traduiria ràpidament en una millora exponencial a l’hora de realitzar activitats fora de la fundació, ja que es podrien fer com a mínim dues sortides més al dia i fer excursions durant tota la jornada, ara impossibles de dur a terme.

La campanya vol fer partícip a tothom i reconèixer l’ajuda de la gent gravant el seu nom a la xapa de la furgoneta. L’objectiu de la campanya és arribar a 30.000 euros: amb 500 donacions de persones de 30 euros que després veuran el seu nom imprès al vehicle. I, com a novetat, aquest any també hi podran participar 125 empreses amb un import de 120 euros i així el seu logotip també viatjarà amb el vehicle aconseguit.
 
Les donacions es poden fer en qualsevol centre de Prodis: Nou Espai Prodis, plaça del Tint, número 6, Terrassa; Reina de la Pau, carrer Pau Marsal, número 136, Terrassa. A més, trucant al 93 731 10 09 o enviant un e-mail a [email protected] es donarà informació per fer la donació a través de transferència bancària.