​Cerdanyola vol unificar la gestió d'equipaments esportius afegint el PEM Guiera

En un ple extraordinari es desencalla la situació de l'equipament esportiu | Es destinaran 1,5 milions d'euros per millorar les instal·lacions

Redacció
03 de juliol del 2017
Actualitzat a les 17:34h
A l'agost acabava la licitació del PEM Guiera de Cerdanyola i era un tema que, per diferents motius administratius, s'havia encallat en tres plens consecutius. Per això, i a les portes d'aquest venciment, un plenari extraordinari ha decidit reorganitzar l'equipament per tal d'assumir-ne el control. La idea és unificar els models de gestió amb altres de titularitat municipal.

En aquest sentit, des de l'Ajuntament s'impulsarà la creació de les places relacionades amb l'administració i direcció. Per la seva part, serveis com la neteja, el manteniment i el monitoratge es licitaran amb l'obligació de subrogar la plantilla actual.

La proposta de l'acord, aprovada per unanimitat, també ha recollit una modificació de crèdits per valor d'1.526.563 euros per fer front a les millores que necessita el poliesportiu.

També es demanarà a la Diputació de Barcelona que elabori un dictamen que estudiï els expedients de liquidació de la intervenció del servei del PEM Guiera del període 2014-2016 i de determinació del valor de reversió de la concessió de la Federació Catalana d'Handbol (FCH).