17
de març
del
2017
Actualitzat
a les
12:44h
El PSC de Sabadell considera que les mesures que està duent a terme el govern municipal en matèria de mobilitat són erràtiques i afecten seriosament el transport, tant a nivell privat com públic, a tota la ciutat. Així ho han manifestat en roda de premsa aquest divendres, en què demanen a l’executiu local que faci un plantejament real pensant en clau de ciutat en àmbits com els aparcaments soterrats o la xarxa de transport públic.
La formació posa en dubte el criteri aplicat a l’hora de projectar els canvis en la mobilitat a la ciutat, entre els quals el projecte de pacificació al sector Creueta, la nova rotonda a la Ronda Ponent, la limitació de circulació a Rambla Ibèria o els criteris restrictius al Passeig de la Plaça Major. “Posem en dubte l’efectivitat d’aquestes mesures, per entrada i sortida de vehicles, es tracta d’artèries principals, però si poses obstacles elimines oportunitats”, explica el regidor portaveu, Josep Ayuso.
En el cas del Centre, asseguren que els han arribat propostes com convertir l’espai destinat al pàrquing del Passeig en un museu, motiu pel qual creuen que cal definir uns usos que permetin atraure gent al centre i no expulsar-los per incapacitat d’absorbir el trànsit privat. “Cal potenciar el transport públic, però sense penalitzar el transport privat”, afegeix.
La formació posa en dubte el criteri aplicat a l’hora de projectar els canvis en la mobilitat a la ciutat, entre els quals el projecte de pacificació al sector Creueta, la nova rotonda a la Ronda Ponent, la limitació de circulació a Rambla Ibèria o els criteris restrictius al Passeig de la Plaça Major. “Posem en dubte l’efectivitat d’aquestes mesures, per entrada i sortida de vehicles, es tracta d’artèries principals, però si poses obstacles elimines oportunitats”, explica el regidor portaveu, Josep Ayuso.
En el cas del Centre, asseguren que els han arribat propostes com convertir l’espai destinat al pàrquing del Passeig en un museu, motiu pel qual creuen que cal definir uns usos que permetin atraure gent al centre i no expulsar-los per incapacitat d’absorbir el trànsit privat. “Cal potenciar el transport públic, però sense penalitzar el transport privat”, afegeix.