atac

Uns gossos ataquen en dos ocasions un ramat d'unes 600 ovelles a Boumort

Una ovella ha mort per les mossegades rebudes i altres han quedat ferides

| 12/09/2018 a les 10:15h
Arxivat a: Successos, ramaderia, Agents Rurals, Boumort, ramats, atacs, gossos
Els Agents Rurals i un pagès, en un punt de Boumort
Els Agents Rurals i un pagès, en un punt de Boumort | Agents Rurals
Un grup d’entre dos i tres gossos ha atacat en dues ocasions un ramat agrupat de dos pastors que suma unes 600 ovelles que es trobava pasturant a la Reserva Nacional de Caça de Boumort, a cavall entre el Pallars Jussà, l'Alt Urgell i el Pallars Sobirà. 

Segons els Agents Rurals, del primer atac se'n va tenir constància el divendres passat i aquest diumenge hi va haver un segon atac al mateix ramat que ha provocat la mort d'una ovella a mossegades i n'ha deixat altres de ferides, també per mossegades, així com també de desaparegudes.

Els Agents Rurals, juntament amb pastors afectats, s'han desplegat a la zona per mirar de localitzar els dos gossos atacants. No se sap la procedència d'aquests animals i de moment no es descarta cap hipòtesi: que siguin gossos assilvestrats o que s'hagin escapat d'algun nucli de població o fins i tot que siguin de turistes i també s'hagin escapat. En aquest sentit, es creu que són de raça border collie o proper, és a dir gossos de caça o pastura.
 

COMENTARIS

Bonics!!!
Anònim, 12/09/2018 a les 10:32
+6
-2
Sembla propaganda de tot terrenys, la imatge. I donant exemple, camp a través.
Barró
Anònim, 12/09/2018 a les 11:21
+53
-9
Jo faria un pla de reintroducció del gos salvatge a les nostres comarques, ara ja no ve d’aquí. Ah i demanaria un ajut europeu per finançar 14 tècnics perque asseguressin que la reintroducció és un èxit total i pugui surtir algun polític a explicar-nos l’èxit de la reintroducció del gos salvatge. Per finalitzar l’acció, faria una pàgina web i, ben cara, amb fotos dels atacs amb blanc i negre per no ferir cap sensibilitat!
Barró...
Anònim, 12/09/2018 a les 14:12
+3
-9
No existeixen els gossos salvatges, el gos no és una espècie pròpia del Pirineu ni està amenaçada per nosaltres (humans). Si fas una caricatura, almenys que sigui bona.
Els gossos de Carreu
Anònim, 12/09/2018 a les 14:32
+5
-0
Sempre s'ha dit "passes més gana que els gossos de Carreu"... doncs això!
Pobre
Anònim, 12/09/2018 a les 15:05
+0
-1
Pobrets gossos deixeu-los en llibertat.
Ni idea
Anònim, 12/09/2018 a les 16:26
+6
-1
Border collie o raça de pastor que ataqui fins matar a les ovelles? No teniu ni idea del que parleu, o el que us passa la info va ben perdut
Gos salvatge?
Jordi Solduga, 12/09/2018 a les 17:01
+9
-1
gos salvatge=llop :-)
Demagògia
Anònim, 12/09/2018 a les 20:26
+1
-0
Hi ha bastanta diferencia entre un gos de raça de caça un altre de pastor, se suposa gos d atura i un Border collie.En que quedem?. Ja ni ha prou de demagògia, per que si es va al fons de la qüestió.........
Gos salvatge o l'ós?
Anònim, 13/09/2018 a les 08:49
+2
-0
Esteu segurs? Que són gossos salvatges ,no serà pas l'ós que ha baixat al Pallars Jussà!
S'hauria de demanar consell als ramaders del Sobirà que ells d'això entenen com el vedell del Parc que res de res d'atac al ós.
Osito gominola
Anònim, 13/09/2018 a les 20:26
+1
-0
l’os ja baixe a Tremp, l’altre dia per rambla pearson hi havia un bulto gros i negre amb molt pèl, que juraria que ere un os. Si no ere l’os no hi trobo explicació perque feia uns sorolls que semblaven un os i no dive res de res. I tots sabem que els ossos son molt callats quan baixen als pobles grans