telefonia

Restablert el servei de Movistar a la Vall Fosca després de tres dies

La incidència es va produir en l’enllaç de la línia amb el municipi veí del Pont de Suert

per Redacció, 18 de juliol de 2018 a les 09:39 |
Els veïns de la Vall Fosca han recuperat la normalitat | Adrià Costa
Aquesta informació es va publicar originalment el 18 de juliol de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els 19 nuclis del municipi de la Torre de Capdella que des de dissabte estaven sense telèfon ni Internet van recuperar ahir al migdia el servei després que una avaria de Movistar els hagi deixat unes 72 hores sense cobertura. La incidència es va produir en l’enllaç de la línia amb el municipi veí del Pont de Suert. Veïns i consistori havien lamentat el mal servei d’atenció, ja que després de 48 hores només havien rebut un número d’avaria i cap solució.

A banda dels particulars que viuen a la Vall Fosca, el tall en el servei ha afectat un gran nombre de turistes, així com als serveis turístics que no han pogut agafar reserves o fer cobraments amb targeta de crèdit. Davant d’aquests fets, l’Ajuntament de la Torre de Capdella va anunciar que denunciarà aquesta situació als organismes oficials competents. Ara fa un mes, el consistori i alguns veïns ja es van quedar uns 10 dies sense telèfon.

 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació