turisme

Formació a Sort per millorar l’oferta del turisme actiu al mercat britànic

La Diputació de Lleida organitza una sessió de treball en la que hi ha participat prop de 60 persones

per Redacció, 10 de maig de 2018 a les 10:48 |
L'Oficina de Turisme del Sobirà ha acollit la jornada | Diputació de Lleida
Aquesta informació es va publicar originalment el 10 de maig de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, ha organitzat aquest dimecres una jornada de treball per posicionar l'oferta de turisme actiu i de natura al mercat britànic. La sessió, que s’ha celebrat a l'Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà, amb seu a Sort, ha aplegat una seixantena de participants entre empresaris i tècnics de turisme dels diferents consells comarcals.

La jornada té com a objectiu conèixer tot allò que s'està fent bé com a destinació turística i saber quines són aquelles coses que cal millorar de cara a la promoció al Regne Unit. També ha servit per conèixer les necessitats dels touroperadors i el perfil del turista britànic, a més de determinar els punts forts de la destinació turística de les comarques lleidatanes, els competidors i com millorar el posicionament turístic de la demarcació de cara al mercat britànic. 


Juntament amb el vicepresident de la Diputació, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, a la jornada hi ha participat el president de l'Associació de Touroperadors Independents del Regne Unit, Derek Moore. 
 

 

Participació