Carenes

Suspesa pel mal temps la 9a Caminada de les Carenes

L’organització efectuarà els propers dies la devolució del 100% de l’import de les inscripcions

| 11/04/2018 a les 14:09h
Arxivat a: Esports, curses, Caminada de les Carenes, Diputació de Lleida, curses de muntanya, senderisme, Ajuntament de Tremp
Imatge d’una anterior edició de la Caminada de les Carenes
Imatge d’una anterior edició de la Caminada de les Carenes | Llibert Cases
S’ha suspès la 9a Caminada de les Carenes entre Tremp i el Pont de Suert, que s’havia de disputar aquest dissabte. La decisió s’ha pres aquest migdia després de la reunió de desplegament del Pla d’Emergències, que ha tingut lloc aquest matí a l’Ajuntament del Pont de Suert. L’organització efectuarà els propers dies la devolució del 100% de l’import de les inscripcions.

Les inclemències meteorològiques, la gran quantitat de neu que hi ha en moltes zones del traçat i les previsions que apunten que el temps no ha de millorar, han motivat a l’organització a suspendre la prova “per motius de seguretat”.

En el decurs de la reunió també s’ha valorat la possibilitat d’aplaçar l’activitat per a la propera setmana, però s’ha acabat desestimant atès que la quantitat de neu que hi ha al recorregut, el perill d’esllavissades, la crescuda de barrancs i altres elements condicionants encara seran importants i “no s’oferirien les condicions de seguretat necessàries”.
 

COMENTARIS

Anonim
Anònim, 11/04/2018 a les 15:05
+7
-24
Tot l'any entrenant per la cita , pq 4 senyors amb traje i corbata assentats en un despatx decideixin que no es pot còrrer! Molt mala organització i previsió!
continua entrenant
Anònim, 11/04/2018 a les 19:15
+15
-2
Primer es la seguretat de tots
Resposta al primer comentari
Anònim, 11/04/2018 a les 19:34
+10
-2
Doncs ja que estàs tan entrenat...fes i fes-la pel teu compte. Això sí si et passa algo no truquis a ningú et vingui a buscar.
El terreny està inpracticable
Anònim, 11/04/2018 a les 20:29
+8
-1
Visc a Tremp i estave inscrita a les carenes(com casi cada any que puc) i més mal que m'ha sapigut a mí(havie demanat festa a la feina )ja puc asegurar que aquesta decisió ha sigut la més encertada,vaig anar a fer-la fa 15 dies i havie un tou de neu que ja ere per pendre mal desde Adons fins a casi Pui de Lleràs,amb tota l'aigua que ha caigut i està caient ja puc asegurar que hi ha per pendre mal,ja que hi ha molts nivells,tant caminadors com runners ,ara mateix ja se veu tot nevat desde Tremp,tota la part de Santa Engracia,Pui de Lleràs i no me puc ni imaginar com deu estar la part del barranc abans d'arrivar a Gurp,soc bastant critica alhora de suspendre curses pel temps però ja puc asegurar que no és una decisió de 4 encorbatats sentats a una cadira prenent la decisió,és per seguretat de les persones,i la previsió...pues no és previsible...fins i tot jo avui mateix tenie intencions de fer-la,animo a la vent que ho critique,que s'animi a fer-la pel seu compte i ja desprès que opini i sobretot
..no prengueu mal!!!
Salutttt
Bona decisio
Carlos, 11/04/2018 a les 21:22
+7
-1
Quina llastima la gent que ho critica tot,...de debo..
Es per deixar-ho correr tot perdeu.
La muntanya esta delicada. I vaig passat ahir pel vessant pallares i esta perillos de debo...
Aviam si sisplau fem pinya i fem critiques constructives, i pensem en la gent altruista que i penca.
Es la unica manera de tirar endavant aquestes terres...tots una mica fent mes pais i ser mes positius.
Gracies.
Carlos
resposta al primer comentari
Anònim, 12/04/2018 a les 08:16
+3
-1
després de tant entreno ja et pots vestir de fluorescent. Menys runner i més ronner!!
Mala gestio
Anònim, 12/04/2018 a les 12:31
+2
-3
UAU, hi ha neu! Qui ho diria quan va nevar fa dues setmanes eh? Calia esperar fins a l'ultim moment per enviarhi a algu a comprovarho?
Estaria be que us afanyuesiu tan per informar sobre una cursa de referencia I impacte economic com ho feu per tornar a possar l'estelada a la rotonda cada cop que la treuen!
Resposta a A. S.
Anònim, 12/04/2018 a les 13:18
+4
-0
Tant entrenat que estàs la pots fer de pujada i de baixada
Al comentari "Mala gestio"
Anònim, 12/04/2018 a les 14:57
+0
-0
Què fàcil deu ser criticar des del sofà, oi? Espero que com a mínim en sàpigues una mica dels criteris que s'han de seguir per tirar endavant i anul·lar una cursa. Valoro molt positivament que els ajuntaments hagin esperat per veure si la previsió meteorològica, i amb ella les condicions del terreny, milloraven. Has de saber que "en dos setmanes" la neu es pot fondre perfectament si plou sobre nevat o si fa bon temps. El que s'ha fet és el que s'ha de fer i es fa en altres esdeveniments de referència. I per cert, la comparació que fas té tanta demagògia implícita que m'estalvio comentar-la.
Al marge d'això, m'hauria encantat (i suposo que no només a mi) que s'haguès intentat canviar les Carenes de data aquest any, potser de cara a maig o juny on el tema de la neu ja estaria resolt i crec que hi ha algun espai al calendari de la FEEC. Desconec si seria possible o si ja s'ha valorat, però aquí ho deixo.
Resposta al comentari el terreny està inpracticable
Anònim, 12/04/2018 a les 23:09
+0
-0
Tens tota la raó en el teu comentari molta gent de la que opina no sap que es una cursa i quins riscos hi ha a la muntanya i jo sense anar se perfectament que amb les inclemencies del temps no si pot jugar.Es una de les curses que me agradaria fer, pero caminant el que passa que no se com esta de senyalitzat o per quin lloc concretament se inicia el trajecte desde tremp o dese pont de suert.S i algu podes informar y durada recorregut.Moltes gràcies.
Idea
Anònim, 14/04/2018 a les 12:11
+1
-0
Es podria fer: amb piragua i raquetes de neu, endavant!
Com es nota que alguns no tenen ni idea de lo que es tenir responsabilitats.