Mai tant!

La sorprenent «deixalla» trobada a Esterri d’Àneu

“Afortunadament no hi havia ningú”, assegura un treballador de la deixalleria

| 09/04/2018 a les 12:45h
Arxivat a: Mai tant!, deixalleria d’Esterri d'Àneu, deixalleria, residus, reciclatge, reutilització
Un taüt de fusta, a la deixalleria d'Esterri d'Àneu
Un taüt de fusta, a la deixalleria d'Esterri d'Àneu | Ricard
“En el temps que porto treballant a la deixalleria d’Esterri d'Àneu he vist moltes coses". Així comença la publicació que el Ricard, treballador de la deixalleria d’Esterri d’Àneu, va publicar dissabte al seu perfil de Facebook després de trobar-se amb una sorprenent “deixalla”: un antic taüt de fusta. 

"Gent que llença a un contenidor un conill viu en una gàbia, gatets vius dins d'una capsa... He vist tirar coses que fan pensar cap a on anem com a societat”, continua en Ricard, que irònicament es felicita per no haver-hi trobat ningú a dins...


 

COMENTARIS

Cutxiviri...Cutxiviri...
Anònim, 09/04/2018 a les 14:12
+2
-0
Una interessant reflexió sobre el tema....


Cdr Manyolís
Anònim, 09/04/2018 a les 14:19
+12
-0
M’agradaria més veure notícies positives sobre el funcionament de la comarca que aquestos tristos episodis.
Al revés...
Anònim, 09/04/2018 a les 15:16
+11
-0
El treballador és un gran professional!!!
Detallista
Anònim, 09/04/2018 a les 21:03
+8
-2
Si, només ha faltat comentar el tipus de fusta i l’alcoltxat de l’interior, en fi...
Les coses ben fetes
Anònim, 09/04/2018 a les 21:08
+5
-0
Ens em de quedar en el detall que s’ha llençat on toca!
Millor a la deixalleria que no pas a un barranc o un contenidor normal de rebuig.
Tot sigui dit que es curiós trobar-se amb això
Corasones!!!
Anònim, 09/04/2018 a les 21:11
+7
-1
ja només falta el kiko matamoros especulant sobre l’identitat del traspassat!!!
Esto es el bronxxx!!!
In nomine patri...
Anònim, 09/04/2018 a les 22:26
+4
-2
Quina bestiesa que algú pugui llençar una cosa així. Com s'explica que algú es desfaci d'un taút? ? Només en tens un quan el necessites, i si et sobra a casa una de dues: o el vas comprar un abans de descobrir la fórmula de la immortalitat i ja no et cal, o be algú que ja hi era a dins n'ha sortit!

Molt gran aquest Riki per fer-nos arribar el missatge i aviam si ens ajuda a agafar consciència com a societat, una imatge molt simbòlica.

Salut!
Barça fora europa
Anònim, 10/04/2018 a les 22:34
+6
-4
Vergonyós que un treballador públic pengi en el seu facebook un aspecte de la feina. Na calia, de veritat
Noticia
Anònim, 11/04/2018 a les 08:23
+4
-2
UFFFF la gran noticia, si no en teniu altres per emplenar la pagina
el viatger
Anònim, 11/04/2018 a les 19:13
+3
-0
A primera hora del matì, deixare el trajo hi de viatge a barcelona amb el cotxe de linea, si voleu saber era una dona
La dama
Anònim, 11/04/2018 a les 23:42
+7
-0
Qui serà la dona misteriosa que va deixant taüts a les deixalleries? El del cotxe de línia podria donar més dades? Jo crec, que això mereix una investigació per part dels mossos
Master JC1
Anònim, 13/04/2018 a les 10:16
+2
-0
Quin mal rotllo, qui pot tenir un taüt a casa? El trocejes i el deixes a les fustes i aquí haya paz y después gloria!!!
I perquè?
Anònim, 18/04/2018 a les 21:18
+1
-2
Aquest és el problema que tenim en aquet pais, amagar tot lo lleig que hi ha a moltes empreses i callar-ho tot, així va tot. Per part meva molt bé pel treballador, no hi veig cap mala intenció, en tot cas la mala intenció ha sigut per part de qui ho ha deixat!!