trànsit

Una furgoneta bolca a la Pobla i s’endú diversos vehicles que estaven aparcats

El trànsit ha quedat afectat durant uns minuts en un aparatós accident que no ha deixat ferits de consideració

| 12/01/2018 a les 09:24h
Arxivat a: Successos, C-13, SEM, Mossos d'Esquadra, Bombers, accidents, accident de trànsit, trànsit


Ensurt a la Pobla de Segur aquest matí, on una furgoneta ha relliscat a l’avinguda de l’Estació i ha acabat bolcant al mig de la carretera C-13, tallant un sentit de la circulació. Abans, i com a conseqüència de la sortida de via, el vehicle s’ha estimbat contra alguns dels cotxes que hi havia aparcats en aquella zona, situada davant la caserna de la Guàrdia Civil, segons han informat els Bombers.

L’accident, que no ha deixat ferits de consideració, ha tingut lloc al voltant de les 8:45 hores del matí. Fins el lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses dotacions de Bombers, ambulàncies del SEM i els Mossos d’Esquadra, que han donat pas alternatiu durant uns minuts. El trànsit s’ha restablert al voltant de dos quarts de 10 del matí.
 

COMENTARIS

Excés velocitat
Anònim, 12/01/2018 a les 11:51
+13
-4
Sr. Alcalde de la Pobla quan posarà badens a la carretera de l' estació? O algun radar movil?
Doncs acostumen a anar a gran velocitat els vehicles. Fins que no hi hagi una desgracia que no ho faràn.
Corren massa
Anònim, 12/01/2018 a les 14:49
+12
-6
Lo dels badens ja seria hora. Hi ha gent que corre molt, també he vist a l.estació que no es respecta els passos de vianants. Els semafors que hi ha a pobla desactivats desde fot anys perque hi son? A l estacio es podría posar en funcionament el de velocitat que hi ha, aixi afluixaran.
A excés de velocitat
Anònim, 12/01/2018 a les 15:19
+12
-10
Suposo que no té cotxe o desconeix que els badens perjudiquen els mecanismes dels vehicle no?
Ens aquest casos sense cap mena de dubtes el millor són els radars.
A excés de velocitat
Anònim, 12/01/2018 a les 18:53
+3
-6
Els bases no fan mal si és passen moderadament, ja que aquesta és la seva funció. El problema és que avui les posen i demà les punt en, i de nit no és veuen fins que hi ets a sobre.
Poseu medis per reduir la velocidad dels vehicles
Anònim, 12/01/2018 a les 20:05
+7
-0
Doncs Tota la raó, alguna cosa s'ha de Fer a la Pobla, a la estació, i a d'altres carrers sobretot els principals, els cotxes corren molt, es pensen que encara són a la carretera i estàn Dins del poble. Ja va sent hora de que Ho fassin!
Badens no
Anònim, 13/01/2018 a les 12:33
+12
-5
Passar moderadament un baden es a 20-30 si no vols perjudicar el cotxe. Recordem que és una via de 50. Si a l’hivern la circulació és poc fluïda quan baixen tots els esquiadors... sol faltaria això!
La pobla
Xavier trineo, 13/01/2018 a les 12:46
+14
-0
M'agrada molt la pobla i es un poble molt bonic però un desastre. Cotxes aparquen en doble fila, fossar vell cotxes mal aparcats en zones prohibides, semafors desactivats. Sr Alcalde arregla siusplau per això et van votar
bojos
Anònim, 14/01/2018 a les 09:51
+10
-0
A l'estació els conductors, sobretot vehicles gama alta no respecten els peatons que esperen al pas de vianants. Jo un dia al setembre, ja estava a la meitat del pas davant lo Miraltren, i vaig tenir que frenar-me jo o m'hauria atropellat, em vaig quedar a cuadros, i l'home amb un mercedes no va ni frenar. L'estació és un carrer amb molts creuaments, jo crec que s'hauria de fer alguna cosa ja, i que engeguin lo semàfor de velocitat que hi ha ja d'una vegada. I els caps de setmana d'esquí o de ponts que es fan unes cues que arriven al camping Collegats que engeguin lo semafor de la plaça l'arbre o possin un policia, collons, que es vergonyós!!
Amortidor enfurismat
Anònim, 14/01/2018 a les 13:48
+7
-4
Però si el tio es va quedar adormit, que estem discutint senyors????

PD: No passos elevats
Poble sense lleis
Anònim, 14/01/2018 a les 15:54
+12
-0
Perque estan vetats el mossos de transit a la Pobla?
Algú sha preguntat en quin estat conduia la persona el vehicle?
Miquelpla, 14/01/2018 a les 16:37
+7
-3
Abans de parlar molta gent d'aqui sha preguntat en quin estat conduia la persona el vehicle? Informeu-vos d'aixo abans de parlar si us plau.
Y que?
Anònim, 15/01/2018 a les 09:57
+3
-3
Es veritat que no sabem que ha passat pero aprofitem per dir coses que paseen.
a miquel pla
Anònim, 18/01/2018 a les 19:03
+5
-0
el conductor era un extraterreste, dingu el coneix,