turisme

Queixes als establiments turístics del Sobirà per la mala connexió a Internet

Segons la Federació d’Hostaleria de Lleida, el 80% de les queixes dels clients estan relacionades amb les mala qualitat del servei

per Redacció, 3 de gener de 2018 a les 10:00 |
Imatge d’arxiu de la capital del Pallars Sobirà | ACN
Aquesta informació es va publicar originalment el 3 de gener de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els propietaris dels establiments hotelers del Pallars Sobirà es queixen de la poca cobertura a Internet que els ofereix Telefónica. El president de la Federació d’Hostaleria de Lleida, Josep Castellarnau, va explicar que el 80% de les queixes dels clients estan relacionades amb les males connexions a Internet.

Un dels principals problemes sorgeix en temporada alta, quan els hotels s’omplen de clients. Això fa que la wifi dels establiments, a l‘estar més sol·licitada, perdi potencia, ja que la capacitat de descàrrega en molts indrets del Pirineu és de només un mega.


Castellarnau ha assegurat en una entrevista a SER Ràdio Lleida que el sector s’ha queixat a la companyia però que aquesta no actua perquè a la comarca “no hi ha prou població”. Els hotelers demanen més inversió per una bona i ràpida connexió a Internet.
 

 

Participació