21-D

L’alcalde de Sort, Raimon Monterde, a la candidatura d’ERC pel 21-D

Formarà part de la la llista republicana per Lleida i ho farà com a independent

| 14/11/2017 a les 10:41h
Arxivat a: Política, procés català, ERC, Raimon Monterde, 21-D, eleccions
Raimon Monterde votant en una imatge d'arxiu | Jordi Ubach
L’alcalde de Sort, Raimon Monterde (Fem Municipi), formarà part de la candidatura per Lleida d’Esquerra Republicana a les eleccions del 21-D, segons ha confirmat a Pallars Digital el propi Monterde, que ha puntualitzat que ho farà com a independent. L’alcalde de Sort no serà l’únic representant pallarès de la llista. L’acompanyaran l’alcalde d’Esterri d’Àneu, Ramon Villuendas i la recentment cessada delegada del Govern a l’Alt Pirineu i Aran, Rosa Amorós.

Monterde és alcalde de Sort per la formació independent Fem Municipi, que va concórrer a les eleccions municipals per primer cop l’any 2015. Fem Municipi, que es va crear per reunir candidatures independents de la comarca, compta actualment amb les alcaldies de Sort i Llavorsí i amb tres consellers al Consell Comarcal.
 

COMENTARIS

Criador de corders
Anònim, 14/11/2017 a les 16:04
+5
-0
Molt bé fem municipi, tots cap a erc, m’heu tingut en vilo 2 anys. Bona decisió, salut i república
Mirada còmplice
Anònim, 14/11/2017 a les 20:41
+5
-0
Es nota que li agrada la política a en Raimond. Va començar com allò d’aguell i a poc a poc ha anat agafant ritme, bé, el ritme que li ha permés el soci de govern, entre els dos han posat Sort un altre cop al mapa, han eixugat el deute, han realitzat innombrables obres a tot el poble, han creat una xarxa de comunicació a tots els pobles del municipi amb reunions periòdiques i el més important, han tingut visió estratègica i ara Sort ja està al podi dels pobles del Pirineu. Ha sigut una legislatura molt profitosa i la culminació a tots aquests èxits, juntament amb l’altre partit de govern és el merescut lloc a la llista d’erc. Vaig llegir una entevista seva on reclamava com a prioritat arranjar el cantó, és un noi amb visió i ho demostra dia a dia. Sort i encerts en la nova etapa. Aquest cop no t’endus al soci i potser t’aniria bé...
Raimon Montarde
Anònim, 15/11/2017 a les 21:32
+4
-0
Me n'alegro molt que t'hagis apuntat a la llista d'Esquerra,espero que ho fagis tam be com o fas al poble de Sort, tambe sa de dir que os compenetreu molt be amb el vostre soci la CUP.Tens tot el meu suport.
21-D
The River, 16/11/2017 a les 16:27
+6
-0
Felicitats Raimon!!!! Reconeixement a la gran tasca que esteu fent des de l'Ajuntament. En els moments difícils has estat allí per donar la cara pel teu poble. No es pot dir el mateix del teu soci de govern ..... Sort, segur que en sortirà beneficiat. Que et vagi molt bé!!! Portaràs als MDFCKS per cel.lebrar-ho si surts elegit??? 😄😄
Felicitats
Anònim, 16/11/2017 a les 17:38
+4
-0
Monterde i la cup son imparables. Sou uns monstres
CEO Pirineu
Anònim, 17/11/2017 a les 00:03
+4
-0
Raimon es la constancia, la tenacitat i el treball constant. Baldo és la intel·ligència, la sutilesa, és un home de mon, un home que viatja, i entre els dos fan un equip imparable. La seva saviesa cal que trascendeixi Sort i dirigeixi el pirineu en totes les seves vesants, política, econòmica i social, des de Les fins a la Guingueta de la Cerdanya han de tenir coneixement d'aquests dos cracks i deixar-los treballar, no exigint res en un principi i els fruits poc a poc aniran sortint. Gent del pirineu, no sabeu la sort que tenim!!!
funclub
Anònim, 17/11/2017 a les 00:07
+5
-0
Segur que surt, val molt. Ara ningú representa el pirineu, algú representava la Seu, ara amb Monterde les comarques pirinenques seran tractades totes per igual, però si tira una mica per Sort també seria comprensible, no li tingueu en compte ;-))
La Solana beach
Anònim, 17/11/2017 a les 16:13
+5
-0
M'afegeixo als elogis al sr. Monterde, sempre està allí quan el necessites, sempre té una paraula amable, sempre pren la millor decisió i mireu que en política és difícil, doncs no, en Monterde la pren i la defensa fins al final. Per ser honestos, cal dir que té el millor equip possible i que fins a dia d'avui (creuem els dits) han sigut un equip molt unit, amb les discrepàncies que hi ha és clar, però sempre s'ha trobat la millor solució pels interessos del municipi i dels poblets que el conformen. Em sap greu per un costat que sigui diputat perque desatendrà una micona el poble, però per això tenim el següent de la llista, altrament dit, tinent d'alcalde, que de ben segur, amb el seu talent, disponibilitat, no li sap greu tocar un tema d'ajuntament a les 12 de la nit tocades, és veritat, aquesta frescor fa que tinguem el dream team del pirineu. Que tinguis força sort Raimon, de tant en tant preocupat de Sort i et desitjaria encerts, però sabem que tens punteria.
Eleccions 21D
Anònim, 17/11/2017 a les 16:18
+3
-2
M'en alegro molt pet el Raimon, pero no crec que surti, l'han posat, en un lloc que crec que serà dificil que surti, ja se sap, es un independent, i el partit mana molt, encare que els que van devant, no valguin ni la meitat que ell. Pero no pasa res, a seguir treballant per el teu Pirineo, i especialment per Sort, encare que s'hi estesis al Parlament et seria mes fácil
Molta sort.